En dan voor 10k plus?
Nope
Van alle creativiteit vandaag vind ik dit het best gelukt. Yes please . Alleen de wijzers zijn niet helemaal mijn ding.
Heel vet!
Jammer dat hij hem bij zijn carnavalspak draagt. Wat een sjofele outfit zeg.
Is er al wat bekend over modellen waar geen matige vliegmaatschappij bij wordt genoemd?
De Fri Compax?
Ai
Scherp
Kwam onlangs de Kurono Reiwa tegen. Vind 'm HEEL mooi. En 37mm, voor iedereen die de Polerouter te klein vindt:
Iets met appels en peren…
Ben ik niet met je eens. Als je de Polerouter esthetisch aantrekkelijk vindt, is het niet gek als je deze dat ook vindt. Dat het een totaal ander horloge is, snap ik natuurlijk ook wel.
Ik vind een polerouter mooi, bovenstaande grote meh.
Dan haal ik liever een 38mm smiths trans-global nepper
Ik vind dat logo van Smiths al hun horloges verpesten tbh
Ik wil niet ‘vloeken in de kerk’, maar is dit niet ongeveer hetzelfde pad dat ook gekozen is voor de Vulcain revival.
N.B. ik bedoel het zo, UG in haar niche en de Vulcain in haar (iets lager ingeschaalde) niche
Ik begrijp je reactie op basis van mijn reactie waarop je reageert niet.
Hoi @Ruud, ik bedoel dit:
Beide merken zitten in hun eigen niche, UG in de hight-end en Vulcain in a lower tier-niche (dan UG).
Hebben beide merken niet eenzelfde soort pad gevolgd i.v.m. hun herstart? Maar dan beide in hun eigen tier en niche?
Genta glazing. Wat een briljant stukje alliteratie EN in de minimale hoeveelheid woorden de idioterie samenvattend. Magnifique!
Mwah ik vind het geen idioterie. Genta is nu eenmaal heel invloedrijk geweest in die horlogewereld. Niet alleen “kenners” zijn gek op zijn ontwerpen.