Reparatie Cartier tank?

Han R Schreef:

Voor wie geinteresseerd is in een beetje
achtergrond informatie over horlogebatterijen:
http://www.graficall.nl/Product~id~6685-GP-384.asp

Daar bestel ik ook altijd m’n knoopcellen.
Gaat soepel en vlot.

Elf.

1 like

Mijn bedenking bij rechtstreeks in China kopen is altijd de QC/QA.
Ik leef nog steeds met het vooroordeel, dat wat voor de export gemaakt word, en ook als zodanig gelabeld word een uitgangscontrole geld.

Bovendien wordt alles nagemaakt. Wie zegt dat GP batterijen van GP komen?
Het prijsverschil met no-name batterijen is groot genoeg.

De andere kant is, dat op de batterijen van stitch tenminste eerlijk staat dat het alkaline batterijen zijn. Dat geeft dan weer enig vertrouwen.

Gr,
Han

Geweldig. Lezen is ook een kunst. Ik heb geen Chinese batterijen afgeschoten. Alkaline batterij in een horloge stoppen is gewoon dom en dat voor 2 euro.
Top advies om dit te adviseren!

Als Alkaline batterijen lekvrij zijn zie ik het probleem niet. Maar als je wilt koop je zilveroxyde batterijen zijn voor dezelfde lage prijzen te kopen bij zaken als www.dealextreme.com , www.focalprice.com of www.miniimthebox.com om ook eens een paar andere China webshops te noemen.

Batterijen kosten gewoon haast niets, dat is een feit. Omega gebruikt vaak Renata batterijen, kosten ook haast niks.

Leuk dat je Renata en Omega noemt.
Renata is van de Swatch groep.
Iets met “wij van WC-eend …”

Gr.
Han

menkepie Schreef:

Geweldig. Lezen is ook een kunst. Ik heb geen
Chinese batterijen afgeschoten. Alkaline batterij
in een horloge stoppen is gewoon dom en dat voor 2
euro.
Top advies om dit te adviseren!

“Lezen is een kunst” helemaal gelijk, maar duidelijk zijn in je reactie is ook een kunst.
Dit is de eerste keer in dit dat je het over Alkaline hebt. Daarvoor had je het over “rotzooi” en eigenwijs zijn… :wink:

menkepie Schreef:

Vooral eigenwijs zijn. Mijn zegen heb je.

+1
+2
+heleboel

In het Engels hebben ze daar een uitdrukking voor: “pennywise, poundfoolish”.

Ik ken ze ook: mensen die hun smartphone, tablet van honderden euries naar de kl#ten hebben geholpen, door een paar eurie op een fatsoenlijk ladertje te besparen. Errug slim hoor :frowning:

Dus ook mijn zegen hierbij.

Vermoeiend…ik ben er klaar mee.
Gewoon allemaal lekker doen met je eigen klokjes.

Even duidelijk dan:

Mijn advies aan Bleker de starter van dit topic. Ben slim en vertrouw je klokje aan een vakman toe. Tissot62 heeft je er een aantal voorgesteld.

Groet,
Men

Uiteindelijk was het niet mijn Cartier wat de de beurt nodig had van 590 euro maar van iemand anders. Voor mijn Cartier was de batterij verwisselen en een service beurt 270 euro. Nog steeds veel geld maar ja :slight_smile:

Bleker Schreef:

Uiteindelijk was het niet mijn Cartier wat de de
beurt nodig had van 590 euro maar van iemand
anders. Voor mijn Cartier was de batterij
verwisselen en een service beurt 270 euro. Nog
steeds veel geld maar ja :slight_smile:

vind ik nog steeds pittig, maar tja… luxe producten heh…

iig fijn dat ie weer netjes loopt.