Ressence

OK, goesting is koop.

Ik werk er al 12,5 jaar voor, en zie mezelf er niet snel meer gaan.

36 stressloze uurtjes per week voor premium (enough) salaris, lekker hoor

2 likes

Tot dit stuk dacht ik ā€œen nu komt er een lading schijt over deze man heenā€. Maar dat bleek niet het geval. Je bouwde de spanning helaas onterecht op

EĆ©n van de coolste merken vind ik. Weer eens wat anders zeg maar. Kost behoorlijk wat maar dan hebbie ook wel iets. Als we het dan toch over prijzen hebben, je kunt voor dat geld ook zo’n vieze ouwe rootbeer-GMT kopen met nicotine-dial.

5 likes

Waar geef je je geld dan liefer aan, Breguet, IWC, Corum…?

Hier wordt niemand blij van

Behalve vieze smeerpoetsen die dan ā€œstijltjeā€ roepen

3 likes

:new_moon_with_face:

3 likes

Het klinkt als afgunst omdat ik jong en welvarend ben. En daarbij ook nog eens knap en grappig. @louis, poets jij je Seiko Turtle nog even goed op?

Liever.

Maar na 47 reacties ben ik toch best wel benieuwd naar je model Eric! Heb je er een foto van?

1 like

Sorry typfouten. Zo n tablet tijpt niet altijd wat je zou willen…

2 likes

Hier ben ik het in ieder geval met je over eens.
Ik durf je zonder schaamte voor te stellen aan Berghse meisjes volgende week

1 like

Kijk die looks! 1 bonk fitheid

mitch

Ik heb een type onze round. Het instap model. Dat was me het nog net waard. De andere modellen zijn echt wel van de pot gerukt.

1 like

Rolex > looks toch?

1 like

Niks want ik ken het niet. En wat vind jij ervan?
O wacht, je hebt er eentje maar laat die niet zien, dan vind ik dat ook niks :wink:

1 like

Ik wil je niet afbranden hoor, maar je start en onderhoudt wel heel karig een topic zo. Foto’s willen we zien!!

1 like

Neen, geen Rolex look. Dit is echt wel iets anders. Jedoch, geen kwaad woord over Rolex. Dat is een tank, die is onverwoestbaar!

Was ook een grap beste eric.
Jouwe is wel echt gaaf ook.

Edit: dit zeg ik puur op de gok om lief te zijn omdat je nog steeds geen foto hebt gepost.

1 like

Wederom een leugen

Nee dit keer niet. Ik zie altijd graag horlogemakers op het forum.

Hoe doe je dat een foto uploaden? Ik ben maar een eenvoudige boerenxxx.