Ressence

Ik dus. Ga terug naar off topic als het je niet bevalt. Ik voel me niet zo geintimideerd door een ouwe schreeuwerd zoals de rest het misschien voelt.

3 likes

Voor wie er wat meer over wil weten, kan je hier een review lezen over de Type 3.

De Type 5 vind ik er wel knap uitzien, maar het merk mist een beetje ziel vind ik. Mintiens heeft Productontwikkeling gestudeerd en ontwerp (style over substance) altijd als basis genomen bij het concipiëren van deze horloges. Ik heb daar een andere filosofie over.

1 like

Oké dus wanneer je hem rechtop houdt is de buitenste ring de seconden. Die rechtsboven de dag van de week. Die rechts onder van 't midden de uren. Maar wat is die linkse dan?

Net zo iets als een regulateur, kan ik ook niet aan wennen. Als ik in de auto zit en op mijn horloge kijk ( wat natuurlijk ook onzinnig is) en weet hoe laat het is dan ben ik al door de vangrails heen :joy:

1 like

Het houdt nooit meer op he bij jouw?
sjonge jonge jonge.

2 likes

Die nieuwste is inderdaad wel verschrikkelijk duur. Voor 43.000 € heb je inderdaad heeeeeeel veel keuze…

Het is jou.

Nee.

Ik ga een filmpje kijken, jullie zijn van mij af!

1 like

Ik ben in een slechte bui.
Ik log ook uit.

2 likes

Op de foto is het 4 voor 9. De linkse sub dial zijn de seconden

Ja en dan ben ik. Inmiddels de verkeerde tunnelbuis bij Maastricht ingereden, :joy::+1:

Doe zoals @anon11367652EV en ik. Zuip jezelf gelukkig!

4 likes

Je reageerde volgensmij op de verkeerde maar nu snap ik hem. Alleen vind ik het onlogisch dat bij 4 voor 9 de uren wijzer al op 9 staat

De meeste moderne auto’s heen een klokkie op het dashboard.

Het is even wennen, maar als je hem om hebt, dan straat de kleine wijzer wel no een ietsiepitsie voor de 9.

2 likes

Ah oké duidelijk, het is niet mijn ding maar nu snap ik hem tenminste. Smaken verschillen en zolang jij hem maar leuk vindt

Zo is het net. In België zeggen “goesting is koop”.

Die uitspraak ken ik nog niet. Maar in Limburg zeggen we ‘Eder zien dink’

Je voelt je kennelijk wel geintimideerd @HanDavinci , je reageert best heftig. Ouwe schreeuwerd, ga terug naar off topic? Wat is er aan de hand? Als je een schouder zoekt mag je altijd een PB sturen. Als je hier een ei kwijt wil ook goed. On-topic: Ressence is cool, kost veel geld en is idd niet te servicen door een Hobby-Bob!

wat vind je hier van?

Mijn Bugatti niet :joy: