Retep

Met Peter @Retep deal gesloten, centjes voor een band. Heldere communicatie en snelle afhandeling.
Gewoon hoppa, zoals’t heurt.
Topper!!!

1 like

Twee bandjes overgenomen van @Retep. Vriendelijk en zeker een aanrader. :ok_hand:t3:

1 like

Vanmiddag een horloge verkocht aan @Retep.
Prima persoon om mee te communiceren en mee te dealen. :+1: Aanrader om zaken mee te doen.

1 like

Ik dacht dat oom Piet een oudere norsige manspersoon was, integendeel ! Ik kocht van Peter een indrukwekkend duikhorloge. Snelle deal goeie communicatie. Het gebruikersboekje werd keurig “aangetekend” per post nagestuurd. Al met al een vlotte transactie :grin: tot de volgende deal. Greets nitraM.

1 like

Perfecte koper, snel, betrouwbaar en vriendelijk! :slightly_smiling_face::+1:t2:

5’je gekocht van @Retep.

Alles naar wens, blij mee.

1 like

Peter @Retep heeft via het forum een horloge van mij gekocht en die transactie verliep prima. Vlotte en vriendelijke communicatie, snelle betaling - wat wil je meer en dus 5 sterren van mij :wink:

Groet, Matthijs

Vanochtend een parkeerplaatsoverdracht gehad met Peter @Retep. Leuk gesprek met een mede liefhebber! Aanrader.

1 like

Prima verkoop van een bandje met @Retep
Alles super vlot

1 like

Een hele mooie ruildeal gesloten met Peter. Dacht dat ik een oudgediende was op het forum, lid sinds 2008, maar Peter was nog oudgediender. :crazy_face:

Relaxed en soepel zaken gedaan met Peter. Zou het zeker weer doen!

1 like

Vandaag een leuke ruildeal met Peter @Retep
Ik ben weer blij met de Seiko SPB143j1
Heel veel draagplezier met de Rado.
Lekker over horloges gepraat.
Goed zaken doen met Peter.

1 like