(Rev) Panda only! 🐼

1 like

Ik heb er ook eentje maar durf die niet meer te posten :joy::joy:

1 like

Laat zien die HFLE…:grin:

1 like

Dit is al een hele tijd geleden maar ben toch eens benieuwd.

Heb deze panda ooit tweedehands hier via het forum gekocht voor een maatje van me. Dat was trouwens in september 2019. Hij had het horloge nog geen week in bezit, kapot. Liep niet meer en je zag ook door de achterkant dat er een palletje niet meer aan het andere palletje kwam (ofzo).

Dus ik dacht: ik mail eens met Eric (ik wist nog niet zoveel van horloges toen, nu trouwens nog niet). Hij zei (na 4 reminders geloof ik): stuur maar naar de UK, dan komt het goed. Gedaan. Hele tijd niks gehoord en opeens lag het horloge weer op de mat, geen kosten. Gerepareerd.

Nu, een jaar later. Exact hetzelfde probleem weer. Denk niet dat ik het weer aan Eric vraag, wil geen zeikerd zijn.

Ben wel benieuwd: is dit veel voorkomend met dat uurwerk? Of bij die versie? Ik las namelijk een tijdje geleden in het blauwe gedeelte ook een opmerking over de betrouwbaarheid van die HFLE 2017.

Kan trouwens ook wel meedoen met een foto van de niet-lopende panda.

3 likes

:see_no_evil:

3 likes

Ik denk dat je refereert aan mijn laatste verkoop van dit model (week of 2 terug).
De HFLE 2017 die ik had (en dus nu verkocht heb) was perfect, en ik weet dat er meer zijn die geen enkel probleem hadden.
Hier vind je meer informatie over de verschillende problemen die een aantal exemplaren hadden.

Edit: Ik vind hem wel mooi op die stalen band trouwens!

1 like

Denk dat deze er snel bij komt…

5 likes

(Rev) Panda!

18 likes

Bescheiden horloge maar toch een van mijn favorieten.
Grappig is dat de grote centrale secondewijzer gewoon de seconden aangeeft, dus niet de chronograaf wijzer is, dat is de klein onder. ook geeft dit horloge in het bovenste venster 1/10 seconden. Maar die draait in 2 seconden rond, een dubbele schaal dus. Ook is er tussentijd en een tweede tijd.
met zijn 39mm voor mij ook een perfecte maat.

6 likes

6 likes

Die zag ik ook voorbij komen. Mooi exemplaar! Vind het logo op de 40mm versie eigenlijk nog mooier, hopelijk komt die ook op de 38mm versie. Dan laat ik er ook een uit het verre oosten komen.

Panda maar dan reverse! :panda_face:

10 likes


Het is een echte aanrader.

7 likes

Gaaf!! Wat is de lug to lug? En qua dikte, gelijk aan de seagull 1963?

De kast en dikte is gelijk. Ik heb een 17cm pols.

5 likes

4 likes

7 likes

Beetje late reactie op jouw post, maar ben wel benieuwd of deze mechanisch is of kwarts. Mooie functies en complicaties!

Ziet er mooi uit! Op de foto’s lijken de lugs erg lang. Hoe ervaar je dat?

Kwarts.