Zo hé, wat een verslag en wat een foto’s. Prachtig. Gefeliciteerd.
Geweldig om te lezen. Heel informatief. Mijn dank.
Mooie aanwinst, veel draagplezier!
Da’s wel zo fijn, en dat het joepie-gevoel er nog is. Mooi dat-ie weer terug is.
Prachtig horloge. Fijn dat hij weer gefikst is
Lekker dat ie weer terug is, helaas is 6 maanden lang en geen uitzondering. Zit te denken dat dit mogelijk wel uitzonderlijk lang is
Vroeg me dat idd af. Dit is de 1e keer dat één van mijn horloges naar de producent gaat, maar 6 maanden, voor een eenvoudig uurwerk, lijkt mij wat aan de lange kant ).
Ik ben een FC meerdere maanden kwijt geweest aan de service afdeling aldaar, maar geen 6 maanden. Ging wel hard die kant op. Wat ik begrijp is dat ze het in het algemeen druk hebben. Maar 6 manden druk? Misschien is er iemand met informatie van binnenuit?
Leuke uiteenzetting over Ball, Wander.
Geniet ervan nu ze terug is.
zat me af te vragen: ben je dan ook 6 maanden garantie “kwijt” of wordt dat vernieuwd/verlengd of iets? (los van de garantie op de uitgevoerde werkzaamheden)?
Goede vraag. Ik heb de garantiekaart natuurlijk retour ontvangen, maar hier staat nog steeds de datum van aanschaf vermeld (geen extra vermelding of toelichting van Ball of de juwelier )…
Zal het eens navragen.
Feedback ontvangen van de juwelier:
De aankoop garantie wordt niet verlengd, maar op de uitgevoerde reparatie zit wel weer een garantie van 1 jaar.
Op zich begrijpelijk, alleen heb ik geen goede specificatie ontvangen tav de verrichte werkzaamheden . Dit heb ik nog maar even gemeld…
okay, bedankt voor je onderzoek!