Review: Ball Fireman - Wat een heerlijke Blauwe Ball

Zo hé, wat een verslag en wat een foto’s. Prachtig. Gefeliciteerd.

1 like

Geweldig om te lezen. Heel informatief. Mijn dank.

1 like

Mooie aanwinst, veel draagplezier!

1 like

Da’s wel zo fijn, en dat het joepie-gevoel er nog is. Mooi dat-ie weer terug is. :+1:t2:

1 like

Prachtig horloge. Fijn dat hij weer gefikst is

1 like

Lekker dat ie weer terug is, helaas is 6 maanden lang en geen uitzondering. Zit te denken dat dit mogelijk wel uitzonderlijk lang is :thinking:

1 like

Vroeg me dat idd af. Dit is de 1e keer dat één van mijn horloges naar de producent gaat, maar 6 maanden, voor een eenvoudig uurwerk, lijkt mij wat aan de lange kant :thinking:).

1 like

Ik ben een FC meerdere maanden kwijt geweest aan de service afdeling aldaar, maar geen 6 maanden. Ging wel hard die kant op. Wat ik begrijp is dat ze het in het algemeen druk hebben. Maar 6 manden druk? Misschien is er iemand met informatie van binnenuit?

1 like

Leuke uiteenzetting over Ball, Wander.
Geniet ervan nu ze terug is. :+1:

1 like

zat me af te vragen: ben je dan ook 6 maanden garantie “kwijt” of wordt dat vernieuwd/verlengd of iets? (los van de garantie op de uitgevoerde werkzaamheden)? :thinking:

1 like

Goede vraag. Ik heb de garantiekaart natuurlijk retour ontvangen, maar hier staat nog steeds de datum van aanschaf vermeld (geen extra vermelding of toelichting van Ball of de juwelier :thinking:)…
Zal het eens navragen.

1 like

Feedback ontvangen van de juwelier:
De aankoop garantie wordt niet verlengd, maar op de uitgevoerde reparatie zit wel weer een garantie van 1 jaar.

Op zich begrijpelijk, alleen heb ik geen goede specificatie ontvangen tav de verrichte werkzaamheden :smile:. Dit heb ik nog maar even gemeld…

1 like

okay, bedankt voor je onderzoek! :grinning:

1 like