Review: Citizen NH8350-83L (Cal.8200)

Mooi verslag van een leuke aanwinst gefeliciteerd :thumbsup:

1 like

Boeiend verslag, leuk om te lezen en geniet van deze blauwe aanwinst.:+1:

1 like

Toffe review hoor! :thumbsup:

Om deze twee zinnen moest ik hard lachen, heel herkenbaar.
Sterker nog vaak ben ik op zoek naar een specifiek type(duiker bijvoorbeeld) en wat ligt er uiteindelijk op de mat? Een dresser.
Achja, wat maakt het uiteindelijk ook uit he :wink:
Mooi horloge zeker op leer, veel plezier ermee !

1 like

Bedankt voor alle leuke reacties!

@Zulu

Thanks, al kan jij er ook wat van. Heb je reviews de laatste tijd met veel plezier gelezen :+1:
Ik vind het sowieso leuk om wat meer over de horloges en de merken te weten te komen. Hier en daar een plaatje schieten. Leuke hobby dit. Al begrijpen de mensen om mij heen het niet wanneer ik dit probeer uit te leggen. Mijn vriendin heeft het inmiddels geaccepteerd. :smile:.

@Unknown

Meen je! Via e-bay zijn ze nog wel te krijgen, check e-bay

@Fate_Amenable_To_Change

Dat had ik ook in gedachten. Denk dat ik dit ga doen, want dit mineraalglas trekt op eoa manier stof aan :thinking:. Heel vreemd… Heb ik bij Hardlex nooit last van.

@Dpvh

Ik ben ook iedere keer op zoek naar en duiker :smile:. Ooit…

2 likes

Erg leuke review om te lezen Wander! Mooie foto’s ook van deze knappe Citizen, die blijkbaar een paar divisies hoger speelt dan z’n prijs doet vermoeden :+1: Geniet ervan!

1 like

Hele mooie klok met prachtig sunburst blauw, en dat voor $ 35 :slight_smile:

1 like

Mooi hoor. En hij ziet er inderdaad duurder uit !
Een horloge hoeft niet duur te zijn, "het mag, maar het moet niet."
Mooie foto-repo trouwens. Puik !

1 like

Veel plezier ermee Wander! Die kleur blauw is een mooie aanwinst voor de variatie :sunglasses:.

1 like

Ze leveren ook nog rekenmachines :smile:

3 likes

Our customers prefer ordering the watches without the box so as to draw less attention to their parcel and prevent theft at customs.

Om dit verhaal moest ik hard lachen. Bedoelen ze dat er gestolen wordt bij de douane of door de douane (invoerkosten)?
:smile:

1 like

Volgens mij zeggen ze het ene en bedoelen ze het andere.
Ook de omschrijving op de pakbon is wat vaag, “Bracelet with moment” :thinking: :wink:.
Ze proberen iig de kosten voor de klant zo laag mogelijk te houden.

1 like

Ziet er een prachtig ding uit, zou 'm zelf ook graag bestellen (dresser met blauwe wijzerplaat ontbreekt nog).

1 like

En dit is in ieder geval prijstechnisch nog te behappen!
Enne, er ontbreekt altijd nog wat :wink:

Leuke review om te lezen👍
Bedankt!

1 like

Voor de liefhebbers, ze zijn sinds vandaag weer op voorraad bij dutyfreeislandshop! Ook de blauwe gewafelde versie.
Enne, bedankt voor de uitgebreide review Wander!

1 like

Mooie review, gave foto’s en een heerlijk horloge! Geod gedaan, gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Ik was eerlijk gezegd bang dat ze niet meer gemaakt werden. Goed gezien en leuk dat je het even meldt :thumbsup:. Ben er zelf nog steeds blij mee. Ga er binnenkort saffierglas in laten zetten.

Bij wie doe je dat?

1 like

Dat ga ik binnenkort uitzoeken. Er zijn diverse aanbieders, maar heb zelf nog geen ervaringen. Deze was ik laatst tegen gekomen:
http://www.horlogeglas.nl &
http://www.juweliersimons.nl/index.php/horloges/horloge-informatie
Of heb jij ervaring met een bepaald adres?

Hee! Oosterwolde is om de hoek!

Da’s mooi. Ik had met de club in Sittard gesproken, maar ik kom daar nooit en ze testen maar tot 100m WR.

Ik ga die mensen in Oosterwolde morgen eens bellen. Dank je!

1 like