Review: Scurfa Diver One: Silicon II

Dank voor dit verslag: goede impressie van een mooie duiker tegen een heel mooie prijs. :+1:

1 like

Dit zijn trouwens de andere modellen en de eerste generatie Diver One

Ik blijf het jammer vinden dat deze versie (of de eerste eigenlijk al) niet in 40mm gemaakt is.
De 2 40mm modellen vind ik het net niet en deze heeft een te forse lug to lug.
Verder absoluut een top horloge voor wat je betaald. Weinig quartzen die erbij in de buurt komen qua specs en prijs.

1 like

Of je moet een veelvoud aan euroā€™s neerleggenā€¦

ja, ik kijk af en toe eens naar een betaalbare die ook nog een ongeschonden bezel-inlay heeft. Lastig, maar hij is nog bezig met nieuwe ontwerpen ook in 40mm geloof ik (ook automaat geloof ik). Ik blijf hem volgen.

Ja, dat had ik ook begrepen, ben benieuwd wat daar nog meer uit gaat komen.

Mijn beste,

Zo, zo, je hebt er werk van gemaakt!!
En dan bedoel in niet het horloge ā€˜an sichā€™. Want dat is een begeerlijk horloge.
Maar je review. Goed hoor.
Zowel in woord als in beeld.

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Proficiat en goede review! Weer een merk leren kennen, interessant.

gr, HJR

1 like

Erg leuk klokje en zeker niet veel geld! Een erg mooie beater, maar helaas dat er dus geen standaard stalen band is. Maarja, we moeten wat te klagen houden hĆØ daar zijn we Nederlanders voor :stuck_out_tongue:

1 like

Schitterend Eric! Jammer dat het geen 44 is, wanneer ik deze zou willen zou ik hem eerst in het echt willen zien.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

2 likes

Erg leuke duikert!

Ik zou m lekker op rubber/ nato dragen, die stalen band ziet er bij de bandaanzet wat mij betreft niet goed uit

1 like

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

1 like

Hij draagt wel als een 44mm, Maarten. Als je eens in de buurt van Den Bosch bentā€¦

2 hele dagen, Jaap?? Zo lang? :slight_smile:

Ach, wie weet verras ik mezelf eens een keerā€¦

2 likes

Rubber ja, NATO nee, totaal geen liefhebber van. Binnenkort op Isofrane, de stalen band is trouwens gewoon een aftermarket band met rechte endlinks.

Mooi hoe het glas overgaat in de bezel en de kast overgaat in de band!

1 like

Proficiat en n leuk verslag.

1 like

Leuk om zo een niet alledaagse klok voorbij te zien komen, en mooi om te lezen zoā€™n review Eric :+1:

2 likes