Top review! Het horloge is wat gewoontjes.
Mooie Squale. Mooi praatje erbij ook.
Veel plezier met je klok.
Leuk verslag maar een mooi horloge! Waarvoor dank
Leuke review en zeker een mooi horloge! Mooie foto’s ook👍staat hier ook nog op het lijstje, maar dan de zwarte versie.
Dank voor het delen van deze leuke review en natuurlijk veel plezier met de aanwinst!
De zomer is voorbij, dus zojuist leer gewisseld voor rubber. Het horloge krijgt er echt een heel andere uitstraling van.
Grappig. Ik doe dat altijd andersom. Rubber in de zomer en leer in de winter.
Ja hier ook, leer is met warm weer niet echt je van het, zomers op rubber idd!
Leuk om te lezen, maar over welke schroefjes heb je het?
Ik draag normaal nooit rubber, maar vind de rubber band een heel andere uitstraling geven dan de leren band uit de openingspost. Op de een of andere manier geeft die leren band en veel meer funky zomerse uitstraling. Rubber meer ingetogen, strak en meer als een toolwatch.
Leuke rubber band! Deze variant had ik nog niet gezien. De rubber band bij de polished zwarte was veel te groot.
Wat voor pushpins gebruiken jullie voor de rubberband. Bij mij zijn ze aan de dunne kant waardoor er wat speling op de band zit
Dit is volgens mij hun tropic versie band! Dat is wel een leuke die ik voor volgend jaar eens ga aanschaffen.
knappe foto’s! En een mooie klok, staat bij mij ook op de steeds langer wordende short list…
Zeker leuk, maar op een of andere manier wil ik denk ik geen zwarte band op een blauwe klok. Zit tussen de oren waarschijnlijk
Ja, dat ben ik wel met je eens! Dacht eigenlijk dat deze band er ook in blauw was,en dat is dus niet zo, wel een andere rubber band…
Er is altijd nog de blauw/ grijze camo