Review: Tissot PRS 516 Quartz T0444172703100 / T044417A

Met plezier je verhaal gelezen, @wander026!:thumbsup:
En de PR(S)-lijn vind ik zelf ook een van de meest geslaagde horlogelijnen van dit moment; of eigenlijk natuurlijk al sinds de jaren '60. Zo zie je maar, een ijzersterk ontwerpconcept blijft heeeeel lang actueel.:slight_smile:

Hier de mijne.

2 likes

Nice!

Door het verhaal is dit horloge nog meer bijzonder voor jou! Dergelijke stories leuken ons leven op!

1 like

Mooi verhaal!

Ik heb de mijne tijdens een vakantie gekocht, met een bijdrage van toen mijn vriendin, nu mijn vrouw; ik zeg altijd gekscherend dat zij de helft van de band heeft betaald :slight_smile: Maar mede daarom ook een horloge dat de collectie niet zal verlaten.

Ook wel leuk om te zien dat zo ongeveer elk jaar het design wijzigt, kun je er een collectie op jaar van maken.

Gr. Marc

1 like

Hallo Marc,

Mooie uitvoering en verhaal :wink:. Ook mooi hoe het logo is verwerkt in de band!

1 like

mooie review / mooi verhaal!

1 like

Mooi dit ontwerp ! Prachtige foto’s. En leuk verhaal erbij.

Ik heb een voorkeur voor de zwarte wijzerplaat. Wel wat druk met de subdials. En daardoor ook iets minder vlot afleesbaar.

1 like

De zwarte uitvoering had ik idd ook op het oog. Mooi hoor.
In ieder geval genoeg keuze in deze serie! :slight_smile:

Hij zet momenteel zijn bril af om het goed te kunnen lezen. Komt door de wat drukke plaat. Maar vindt het een fraai horloge. Echt fraai afgewerkt!

1 like