Goedavond allemaal
Ik wil graag een review maken over een lid van deze forum … maar ik krijg geen mogelijkheid om te doen…heeft me te maken met het"trustlevel -1 "?
Grt Tony
Goedavond allemaal
Ik wil graag een review maken over een lid van deze forum … maar ik krijg geen mogelijkheid om te doen…heeft me te maken met het"trustlevel -1 "?
Grt Tony
Ervaring met (Ver)Kopers” categorie
Ja…dat weet ik maar ik krijg geen zwarte pijl om een aantwoord te kunnen geven…
Zwarte pijl?
The Black Arrow.
Mooi serie.
Sorry moest het even kwijt.
Hij is TL1 en kan/mag nog geen reviews plaatsen c.q. in die rubriek antwoorden.
Valt verder weinig meer over te zeggen, het kan/mag gewoon nog niet …
@Tony79, je hebt HF “117 dagen bezocht”. Na 365 ben je waarschijnlijk TL2 (als er niks ‘tussenkomt’), dus je mag nog even geduld hebben.
PS Ik heb de regels niet verzonnen. Dus don’t shoot the messenger.
Je wil als nieuw lid een review maken over een bestaand lid? Begrijp ik dit goed?
Edit: je bent een niet zo nieuw lid, maar bezit nog geen trustlevel dat dit toelaat.
Ik geloof het wel en dus …
Enne:
Ik heb een uurwerk gekocht bij hem en ik wil gewoon een review geven over de ervaring… maar is geen probleem als ik kan nog niet te doen…
Dat is vrij vertaald “als je niet gevlagd wordt”
Heb ik netjes verwoord, onniedan …
PS Even naar de FAQ verplaatst.
En toch, volgens mij heb ik reviews kunnen schrijven toen ik tl-1 was.
Staat ook nergens dat je TL-2 moet zijn. Gewoon proberen de knalgroene categorie te kiezen als TL-1 zijnde.
Ah, ok maar ts schrijft dat hij die mogelijkheid niet heeft. Of begrijp ik zijn probleem verkeerd? En @junior schrijft ook dat het niet mogelijk is.
Dat is volgens mij een keer veranderd. Ik heb namelijk hetzelfde probleem dat ik als TL-1 geen antwoord mag plaatsen in het Ervaringen topic. Erg jammer want heb ik ook al eens wat gekocht en had ook een bericht willen posten, maar het is zoals het is …
Dat zou dan de verklaring zijn want ik wist zeker dat het me wel lukte destijds. Bijna op de dag af ben ik geen tl-1 meer.
ik ook… Royke geloof ik, augustus 22, dat was toen de dieren nog konden praten (staat van permanent delirium )