RickyG6

Aan Rick een mooie SNXS77 verkocht, die hij graag wilde komen ophalen s avonds. Was erg gezellig, uren gepraat over horloges en van alles! Fijne vent om zaken mee te doen! Rick, bedankt en veel draagplezier van de Seiko, en graag tot ziens!

1 like

Ik heb een Vostok Amphibia aan Rick verkocht.
Leuk contact gehad en snel een deal kunnen maken. Prettige communicatie.
Een aardig en enthousiast forumlid!
Aanrader!
Veel plezier met je Vostok Rick!

1 like

Mijn Q Timex 1978 aan Rick verkocht. Zeer vlotte deal en leuke communicatie met humor. In verband met mijn vakantie en zijn blijde verwachting zat een live overdracht er helaas niet in. Ondanks zorgvuldige controle bleek er bij aankomst toch een krasje in het plexi te zitten (en dat terwijl ik de polywax hier heb liggen). Erg sportief door Rick zelf opgelost met Brasso (!)…weer wat geleerd :sweat_smile: (zal per liter goedkoper zijn dan polywax denk ik). Kortom, aanrader! Door mensen als @RickyG6 is her ‘zakendoen’ op HF leuk.

1 like

Citizen verkocht aan @RickyG6. Zeer fijne, vlotte communicatie en deal. Aanrader.

1 like

Ik heb van de week de Phoibos Green Nebula van Rick gekocht. Supertof contact. Erg blij met het horloge. Rick, bedankt voor het prettige zaken doen!

2 likes

Horloge gekocht van Rick. Goed contact gehad en hij heeft het horloge uiteindelijk bij mij thuis in persoon afgeleverd, top service!

1 like

Seiko LM verkocht aan Rick, toffe kerel, vlotte betaling en goede communicatie.

+1 voor mij!

1 like

Wat doe je als je op bescheiden schaal ‘russen’ verzamelt en je een zelfbouwhorloge tegenkomt met, zoals aanbieder Rick terecht zegt “die USSR-vibe”, maar waar het geen ‘echte rus’ betreft. En het verder een bedenkelijke opdruk heeft. Namelijk een verwijzing naar de militaire geheime dienst van de USSR / Rusland.

Tja. De prijs is toch mooi, het uurwerk is een Raketa en de oorsprong lijkt wel degelijk Oost Europees. Uiteindelijk koop je dan toch het klokje.

En dan helpt het als de verkoper zich niet opdringt, een mooie prijs maakt EN snapt waarom ik de opdruk bedenkelijk vind.
Kortom, een aangename manier om tot een koop te komen!

Wie weet komen we elkaar weer eens tegen.

Charles

1 like

Vandaag, na een snelle prettige deal, heeft Rick in persoon mijn eerste Rus afgeleverd. Sneller dan de post en persoonlijker wordt het niet! Leuk zaken doen met deze motormuis :grin:
Top!:+1::+1:

3 likes

Deze week heeft Rick @RickyG6 een mooie Seiko van mij overgenomen en dat was een uitstekende ervaring :ok_hand:t2: Leuke en snelle communicatie over en weer, vlotte betaling - no-nonsense :blush: Top forumlid!

Wie weet tot een volgende keer en groet, Matthijs

1 like

Ik heb een Vostok horloge van Rick gekocht en zojuist opgehaald! Net als de vorige keer prettig contact en een snelle deal. Tot de volgende maar weer!

Groeten Pim

2 likes

Dit topic is er vooral om te weten met wat voor persoon je een deal gaat sluiten. Dat kan hier kort: Rick is hartstikke betrouwbaar en hield netjes het horloge vast voor mij nadat het gereserveerd was! Ook eerlijke info over het vintage horloge. Thanks Rick!

1 like

Prima deal, mijn Certina verkocht, leuke communicatie, snelle betaling en enthousiaste ontvangt! Alles zoals het hoort op HF :+1:t2:

Veel plezier met je NA

1 like

Een mooi Barton-bandje voor de Ray Mears overgenomen van Rick.
Prettige communicatie en het bandje werd verstuurd nog voor mijn betaling binnen was. Betrouwbare HF’er.

Graag tot een volgende @RickyG6 :+1::+1::+1:

1 like

:+1: :+1: :+1:

Ik heb de Citizen Ray Mears van Rick overgenomen. Prettige communicatie en een geweldige service om het horloge gewoon even langs te brengen.

Heel erg bedankt en wie weet tot de volgende keer.

Gr,
Peter

1 like

Rick, Dank voor het fijne zakendoen!
Stelt de juiste vragen in het voortraject en reageert snel en helder.
Heel veel plezier met de Omega Genève en wie weet tot een volgende deal.
tien uit een tien

1 like

Met @RickyG6 contact gehad over mijn eerste forumaankoop, een mooie Seiko SNXS77.
Ik heb Rick als beginnende HF’er wat vragen gesteld over zijn Seiko en hier uitgebreid reactie op gehad.

Hij ondersteunde mij goed in mijn proces en deze eerste aankoopervaring was volledig wat ik ervan had verwacht. Vlot tot een deal kunnen komen ook hierna nog leuk contact gehad via WhatsApp. Ook nadat ik zijn/mijn Seiko had ontvangen. Dat noem ik nog eens een warm ontvangst op het forum!

10/10

2 likes