Ik was er, maar trof om 12.00 u. geen koffietafels aan en de mensen die ik vroeg in de buurt van waar deze tafels zouden hebben moeten staan (bij de ‘Lekker’ snackcorner) waren niet van ons forum… Gelukkig iets later nog wel met Albranius kennis kunnen maken.
Het was mijn eerste bezoek, was verrast door de drukte. Had besloten om niets te gaan kopen en heb me daar ook, hoewel met enige moeite, aan gehouden. Dus alleen maar kijken d.w.z. ik was er mede schuldig aan dat de aanbieders er blijkbaar over klaagden dat er veel gekeken maar weinig verkocht werd…
Hmm… you got my attention…:)… (pakt beitel om
volgende rikketik wat dieper in de agenda te
graveren)
Ik heb dan wel een klein draaibankje. maar da’s
nog geen horlogemakers bankje…
Hallo Arie, gezien jouw groeiende passie voor uurwerken denk ik dat jij er wel een aantal uren kunt struinen en rondkijken hoor!8-). Misschien word je dan trouwens ook nog gek op (oude) klokken, die zijn er ook in allerlei soorten en maten.
Was inderdaad veel kijken en weinig kopen , ik heb er toch zo,n 6-7 gekocht . Tevens een stuk of 12 horloges terug gekocht dus dat was wel de moeite waard .
Leuke beurs en veel,heel veel mooie horloges gezien.
Hmm… you got my attention…:)… (pakt beitel
om
volgende rikketik wat dieper in de agenda te
graveren)
Ik heb dan wel een klein draaibankje. maar da’s
nog geen horlogemakers bankje…
Hallo Arie, gezien jouw groeiende passie voor
uurwerken denk ik dat jij er wel een aantal uren
kunt struinen en rondkijken hoor!8-). Misschien
word je dan trouwens ook nog gek op (oude)
klokken, die zijn er ook in allerlei soorten en
maten.
aan de ene kant lijkt me dat heel leuk… aan de andere kant is het een grote valkuil… er zit daar in Houten wat in de lucht ofzo… wat je je portemonee keer op keer doet trekken…
ik verzamel ook Modelspoormaterieel, Märklin MiniClub, schaal 1:220, mijn grootste loc is slechts 90 mm lang.
als je niet uitkijkt brandt je koopzucht gaten in je portemonee die je niet makkelijk kan dichten…
Ik heb toch al wel een voorliefde voor oud spul… zowel qua auto’s , motoren, modelspoor en Horloges horen daar ook wel bij… dan moet ik echt leren de hand op de knip te houden… ik kan best wel stevig onderhandelen, maar ik wil de handelaren ook weer niet te veel het vel over de neus trekken… die moeten de volgende keer ook terug kunnen komen met een mooie collectie…
Hallo Arie, gezien jouw groeiende passie voor
uurwerken denk ik dat jij er wel een aantal
uren
kunt struinen en rondkijken hoor!8-). Misschien
word je dan trouwens ook nog gek op (oude)
klokken, die zijn er ook in allerlei soorten en
maten.
aan de ene kant lijkt me dat heel leuk… aan de
andere kant is het een grote valkuil… er zit daar
in Houten wat in de lucht ofzo… wat je je
portemonee keer op keer doet trekken…
ik verzamel ook Modelspoormaterieel, Märklin
MiniClub, schaal 1:220, mijn grootste loc is
slechts 90 mm lang.
als je niet uitkijkt brandt je koopzucht gaten in
je portemonee die je niet makkelijk kan dichten…
Ik heb toch al wel een voorliefde voor oud spul…
zowel qua auto’s , motoren, modelspoor en Horloges
horen daar ook wel bij… dan moet ik echt leren de
hand op de knip te houden… ik kan best wel stevig
onderhandelen, maar ik wil de handelaren ook weer
niet te veel het vel over de neus trekken… die
moeten de volgende keer ook terug kunnen komen met
een mooie collectie…
Zelfbeheersing is erg belangrijk waar het om liefhebberijen gaat, mij lukte het prima om zondag de knip dicht te houden, ik heb het geld namelijk ook niet op mijn rug groeien hoor