Ik ben er niet; ik voel me nog niet goed genoeg om (in totaal) twee uur te rijden en om schouder aan schouder rond te struinen bij de interessante kramen. Voor wie wel gaat: veel plezier en happy hunting!
Menno
Ik ben er niet; ik voel me nog niet goed genoeg om (in totaal) twee uur te rijden en om schouder aan schouder rond te struinen bij de interessante kramen. Voor wie wel gaat: veel plezier en happy hunting!
Menno
Ik ga voor de eerste keer naar de rikketikbeurs
Mijn papa gaat s’ochtends wel wat geirriteerd rondlopen omdat hij 3 uur lang moet rijden. Ik heb nl. nog geen rijbewijs (k’ben nog maar 13 jaar)
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik ga ook wel even…moet ik de Riseman nog
meenemen?
Sorry voor mijn late reply. Als het kan, graag! Voor zover ik kan zien ben je de enige. Het is me niet duidelijk of Arie ook komt met z’n Riseman.
Graag tot morge… straks!
veel plezier allemaal!
Ik heb Krabong afgevaardigd, dus als je een Pitbull type met veel horlogebandjes en zo ziet, dan weet je het:)-D
SuperC Schreef:
Ik ga ook wel even…moet ik de Riseman nog
meenemen?Sorry voor mijn late reply. Als het kan, graag!
Voor zover ik kan zien ben je de enige. Het is me
niet duidelijk of Arie ook komt met z’n Riseman.
helaas gaat het niet lukken deze keer, vandaar even de foto’s van de riseman eropgezet. hopelijk de volgende rikketik er weer wel bij.
voor degenen die wel gaan, natuurlijk weer veel plezier bij het speuren, en de gezelligheid in de coffiecorner(tu)
Slechts een paar mooie Rolex vintage stukken gezien en het waren geen koopjes. Verder leuke vintage Tudors gezien maar ook wederom geen koopje.
Niets gekocht behalve wat gereedschap en wat bandjes. Een aantal prettige forumleden ontmoet en een leuke ochtend met pa gehad.
Kortom (tu)
Gr. Roel
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Slechts een paar mooie Rolex vintage stukken
gezien en het waren geen koopjes. Verder leuke
vintage Tudors gezien maar ook wederom geen
koopje.Niets gekocht behalve wat gereedschap en wat
bandjes. Een aantal prettige forumleden ontmoet en
een leuke ochtend met pa gehad.Kortom (tu)
Gr. Roel
Was ditmaal erg laat…
Was prettig om even wat gewaardeerde forummers te ontmoeten.
Fantastisch om een (aardige;)) vader te hebben met dezelfde hobby, Roel!
Verder heb ik een paar horlogebandjes gescoord, met wat bekende standhouders gesproken en nog een “echte-Gerard-aanwinst” gescoord. Foto’s van deze aanwinst binnenkort in het Vintage-gedeelte.
Heeft iemand nog die hi-la-rische rel tussen die “fotograaf” en de organisatie gezien.
Relfotograaf; “MENEER, ALS IK IN DE KUIP KOM DAN LAAT IK M’N PERSKAART ZIEN, KRIJG IK EEN HESJE AAN EN MAG IK ZO DOORLOPEN.”
Rikketik; “Meneer u bent niet in de Kuip, u bent bij de Rikketik en u moet gewoon entree betalen”.
En hoppa… duwen en trekken. Gelukkig was er een verstandige standhouder die de boel kon sussen…
@ Gerard; (tu) bedankt en sorry dat ik de juiste gesp niet had maar ik ga er achteraan. (tu)
Gr. Roel
Dat was een leuke ervaring. Voor het eerst aanwezig, en behoorlijk onder de indruk van de afmetingen en het internationale karakter.
Ik ben maar kort gebleven, meer trekt mijn wrakke gestel niet, en ik heb geen forumleden (bewust) ontmoet, behalve Rob van Monsterwatches, die viel ook niet echt te missen. Hij heeft me een mooi bandje verkocht.
Ja, een goed bestede middag.
O, het eerste wat ik zag toen ik de zaal betrad, was een fotograaf die afgetuigd werd door een paar stoere securityknapen. Iemand details? Een goeie roddel is nooit weg natuurlijk.
Voor het eerst mijn broer mee genomen, (misschien) beginnende horloge interesse, vond inderdaad dat er veel ‘mottige’ mannetjes rondliepen van 50+ die anderen liepen te verdringen bij de kraampjes.
Er waren dit jaar niet veel kraampjes met ‘accessoires’, zoals bandjes, watchwinder, opbergsystemen ect. Wel toch nog 2 mooie ‘Flieger’ banden kunnen scoren.B)-
Wel viel (weer) op dat de aangeboden horloges al gauw gauw (minimaal) een 200 euro meer moesten opbrengen dan dat liefhebber er normaal voor zou betalen adhv de richtprijzen van de horlogefora, chrono.24 en MP. Vooral veel Duitsers alsook Polen onder de aanbieders.
Maar het blijft best een leuke ervaring zo’n 1 keer per 1 a 2 jaar.
Genesis
Heeft iemand nog die hi-la-rische rel tussen die
"fotograaf" en de organisatie gezien.Relfotograaf; “MENEER, ALS IK IN DE KUIP KOM DAN
LAAT IK M’N PERSKAART ZIEN, KRIJG IK EEN HESJE AAN
EN MAG IK ZO DOORLOPEN.”Rikketik; “Meneer u bent niet in de Kuip, u bent
bij de Rikketik en u moet gewoon entree betalen”.En hoppa… duwen en trekken. Gelukkig was er een
verstandige standhouder die de boel kon sussen…@ Gerard; (tu) bedankt en sorry dat ik de juiste
gesp niet had maar ik ga er achteraan. (tu)Gr. Roel
Zou mooi zijn als het lukt Roel!
Alvast bedankt voor de moeite!
Hoor het wel…
Gr. Gerard
Dat was een leuke ervaring. Voor het eerst
aanwezig, en behoorlijk onder de indruk van de
afmetingen en het internationale karakter.
Ik ben maar kort gebleven, meer trekt mijn wrakke
gestel niet, en ik heb geen forumleden (bewust)
ontmoet, behalve Rob van Monsterwatches, die viel
ook niet echt te missen. Hij heeft me een mooi
bandje verkocht.
Ja, een goed bestede middag.O, het eerste wat ik zag toen ik de zaal betrad,
was een fotograaf die afgetuigd werd door een paar
stoere securityknapen. Iemand details? Een goeie
roddel is nooit weg natuurlijk.
Die relfotograaf wilde binnen zonder betalen en trok meteen een grote bek open. Dit volgens mij om een podium te krijgen.
Hij kreeg een podium echter viel de voorstelling tegen. Ik heb nog gezien dat hij buiten werd gezet en als hij later een paar patsen heeft gehad dan verbaasd me dat niets…
Gr. Roel
Ga je wel je Seawatch dragen daar??
Koopjes kan je zelf creeren door sterk te onderhandelen misschien? Mijn ervaring is dat je best goed kan onderhandelen op de beurs al meot je neit het onderste uit de kan willen ,dat kan verkeerd vallen maar op een horloge van 1300 heb ik er toch 200 vanaf gekregen destijds toen ik mijn Capeland S kocht.
Koopjes kan je zelf creeren door sterk te
onderhandelen misschien? Mijn ervaring is dat je
best goed kan onderhandelen op de beurs al meot je
neit het onderste uit de kan willen ,dat kan
verkeerd vallen maar op een horloge van 1300 heb
ik er toch 200 vanaf gekregen destijds toen ik
mijn Capeland S kocht.
Het woord “koopje” in mijn post moet je niet letterlijk nemen. Ik wilde aangeven dat het niet goedkoop was. Bijv. een afgekloofde Tudor 76100 (black) aan een lelijk nato bandje 2300,-.
Een 7928 in 5,8/10 conditie aan een nog lelijker bandje 2800,-.
Gr. Roel
Rikketik aanwinst, na een tijdje de Tudor van Roel te hebben gedragen (daar ging ik o.a. voor, er is nog een kloofje tussen de prijs en mijn bod :(), liep ik tegen deze Seiko chronometer aan, kon ik toch niet laten liggen.
Leuk om wat forumleden te ontmoeten trouwens!
Wat snelle iPhone foto’s, weinig licht ook:
Cool Leen (tu)
Heb je het klokje toevallig van een Limbo gekocht, die bij Huubke Schins aan het helpen was?
Gr. Roel