Rikketik 18 januari

Je komt om in de banden. Keuze zat.

Ik sta in de grote zaal, helemaal achterin…

waar het altijd keidruk is :smiley:

Thanks, Robbie!

Dat haalt me over de streep… :slight_smile:

Ik! Waarom? Ik moet wel, het is een onbedwingbare verslaving :+

het is toch niet te geloven,…
Ik kan nooit, en wil erg graag, nu zou ik kunnen, zelfs al in de agenda genoteerd, en wat denk je, plannen ze een weekendje Duitsland,…

AAAARGHH, ook heel gezellig natuurlijk, maar wrom altijd als ik naar de beurs wil.

En het ergste is, ze odet het niet eens expres, dus ik zal idd sip jullie berichten lezen, en foto’s bekijken van jullie nieuwe aanwinsten.

Wel snel posten, want ik heb ook nog nachtdienst gekregen zie ik net, dus moeten jullie foto’s en verhalen mij maar wakker houden.
(mocht het rustig zijn)

Ik moet ff een oppas regelen voor mijn hond en dan ga ik ook voor de 1e keer, ben erg benieuwd.
Mooi zou zijn als de forumleden een soort button met het forum logo er op zouden kunnen aanschaffen, zodat we elkaar kunnen herkennen.

mvg, Frans

Ik ga ook voor de eerste keer spannend…
Je herkent me aan een Hilfiger quartz horloge terwijl ik druk zoekende ben naar een scherp geprijsde Carrera;)

Henrik heeft stickers van het horlogeforum in de aanbieding. Kun je elkaar op het parkeerterrein opzoeken :slight_smile:
Wel warme choco meenemen, want het zal nog wel koud zijn dan.

He mannen, er komen toch alleen maar forumleden naar de Rikketik?

Ik ga ook voor het eerst, met m’n broers die ook aan de horlogeverslaving begonnen zijn (het zal genetisch zijn).

Ik ga eens kijken voor een watchwinder en daar ik mijn oog heb laten vallen op een Seamaster GMT wil ik deze eens aan de pols uitproberen.

De eerste keer is altijd een spannend moment.
Maar ik ben al reeds “ontmaagd”, dit is namelijk mijn tweede keer …
Ik ga er naartoe voor mijn eerste aanwinst/koop, die ik zelf koop en dus niet krijg van iemand.

[b]Enkele tips:

1.)[/b] Kom vroeg genoeg, anders kom je onder tijdsdruk te staan. Zeker als nieuweling wil je alles zien.

2.) Je hoeft geen horloge te kopen, maar koop zeker informatie rond horloges. Het is als het ware een bibliotheek voor horloge-fanatici.

3.) Neem alles in in je handen … (Kijken mag, maar ook aankomen)((Natuurlijk zijn er “handelaars” die dat niet willen …))

ook ik zal voor de eerste keer ervaren wat de rikketik inhoud.
ben erg benieuwd, neem een zakcentje mee en kijken wat er te scoren valt.

verwacht er nou niet te veel van :wink:

haha okee, maar blijf benieuwd!

De autobeurs die op deze locatie gehouden wordt (Auto Moto Italia) valt altijd tegen, de parkeerplaats is interessanter dan de beurs zelf. Dus wat dat betreft kan deze beurs alleen maar meevallen.

Vince Schreef:

De autobeurs die op deze locatie gehouden wordt
(Auto Moto Italia) valt altijd tegen, de
parkeerplaats is interessanter dan de beurs zelf.
Dus wat dat betreft kan deze beurs alleen maar
meevallen.

Tjah, ik gok niet dat er Rolexen en Omega’s buiten op de parkeerplaatsen liggen, dus in dat opzicht denk ik dat de 18e Januari de rollen omgedraaid zijn.

Ik mag het hopen ja! Als er buiten meer te zien is als binnen doe je het sowieso verkeerd als beurs… :slight_smile:

Even een domme vraag misschien, maar eh… kun je daar pinnen? Heeft Rob bijvoorbeeld z’n eigen pinautomaat?

Helaas, een enkele standhouder heeft zo’n pin-automaat via de GSM.
Bij het station wordt veel gepind die dag :slight_smile:
En dan weer terug naar de beurs met de gratis pendelbus…

We kunnen overigens ook een voetbal mee nemen om
tussentijds even een potje te ballen voor op
straat. Het zou ons wel tekenen als
horloge-forummers!

Mijn hemel, nee toch…
Wilt u mij (als forummer) svp hier buiten laten.
Ik ben een gepassioneerd forummer (om uw woord maar eens te gebruiken) maar van uw voorstel maak ik beslist geen gebruik.
Wat heeft voetballen te maken met het verzamelen, bewonderen, koesteren, handelen, aanraken en bevoelen van horloges??
Ik hoop niets van dat alles!
Desondanks wens ik u een buitengewone dag. (met of zonder voetbal).

groets,
rombo