Ben er deze keer niet bij. Misschien de volgende weer. Mensen die gaan uiteraard veel plezier gewenst. En dat geldt ook voor de meeting (tu)
Voor alles moet een èèrste keer zijn,
èèrste meeting en dan dus ook èèrste rikketik.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Ik skip em waarschijnlijk. Voor degenen die gaan: veel plezier! En voor sommigen in 't bijzonder: veel koffie drinken 
Misschien dat ik ook wel ga. 12 uur koffietafel moet haalbaar zijn…
Tafelnummer?
gekkehuus Schreef:
Yep ik heb weer een kraampje met mijn vader dus
vintage liefhebbers kom eens gezellig een blik
werpen!
Het gaat mij i.v.m. andere verplichtingen, deze keer helaas niet lukken…
Ik ga ook! Een heuse tafel gereserveerd samen met Stevo 
Magrette vs DStrap
Waarschijnlijk ga ik dit keer ook weer eens. Kan er inderdaad weer een lijst komen met wie er staat en waar. Dit dan het liefst in een apart topic.
Misschien kan ook iedereen een logo van het forum op tafel zetten zodat het nog makkelijker te herkennen is voor diegene die het topic gemist heeft.
waarschijnlijk op de terugweg van de meeting even via Houten!
Even bij Dstrap kijken voor een bandje(s).
Ik ga!
Arno Schreef:
waarschijnlijk op de terugweg van de meeting even
via Houten!
Even bij Dstrap kijken voor een bandje(s).
Je (jullie) zijn van harte welkom (tu)
Nu kom ik zeker 
lugten Schreef:
Arno Schreef:
waarschijnlijk op de terugweg van de meeting
even
via Houten!
Even bij Dstrap kijken voor een bandje(s).Je (jullie) zijn van harte welkom (tu)
Jürgen Schreef:
Ik ga!
Dan kan je zaterdag ook

Ja, dus, gezellig samen met Dstrap 1 tafel gereserveerd. Ik neem een paar horloges mee van Magrette, zal die daar niet verkopen, want dat doen we lekker ouderwets via de webshop…
maar voelen, kletsen: kom maar op!
Verder neem ik ruim 30 horloges van www.itime.com mee. Ik heb overwogen te tekenen als NL distributeur, maar doe het om zakelijke redenen niet. De monstercollectie die ik ingekocht heb bied ik op de Rikketik met korting t.o.v. de adviesprijzen aan. En er zitten hele leuke modellen tussen, voor jezelf of je partner!
Stephan
Stand nummer F10 is het deze keer geworden , tot volgende week !
Met een beetje geluk ben ik er dit keer ook.
Alle postings doorlezend, lijkt het me wel leuk om iig bij de medeforummers even te gaan kijken. Is het een idee om een apart draadje te openen waar verkopers hun kraam-nummer vermelden? Niet om reclame te maken, maar als gids voor naïeve bezoekers zoals ik die niet tot aan hun oogballen tussen de verroeste klokonderdelen willen gaan lopen zoeken…
Menno
Zelf ben ik er zeker weten bij. Ben zelf nog lid geworden zodat ik al om 9 uur naar binnen kan…XD
maar goed, ben inmiddels weer aardig door de opknappertjes heengeknutseld, dus moet weer wat projectjes op de kop tikken, om meezelf toch een beetje bezig te houden.
Ik ben er denk ik ook voor de eerste keer bij om 12 uur aan de koffietafel.
groeten,
Koen
Ik ben er ook bij!
Met een beetje geluk, ben ik er en zal ik een tafel delen om wat eigen collectie te verkopen.