Rikketik 9 juli 2016

Zijn er nog meer die morgen naar de Rikketik gaan?

En is er misschien iemand met kennis van zakhorloges? Ik ben nog steeds op zoek en kan wel wat hulp gebruiken :blush:

Ik ben er!

1 like

Ik ben er ook :+1:

2 likes

Helaas de zondag ipv de zaterdag vrij gehouden :confounded: Ik kwam er te laat achter dat het dit keer blijkbaar op een zaterdag isā€¦Volgende keer weer wel hopelijk.

1 like

Ik ben er helaas niet bijā€¦ We hadden geen spruitjes vandaagā€¦ :wink:

1 like

Voor degenen die gaan, ook weer 12:00 voor de koffiestand/corner even verzamelen?

Ik zal een koffertje meenemen met het horlogeforumlogo erop. Makkelijk voor ieder te herkennen hoop ik. Soms lopen we mekaar voorbij zonder t te weten :blush:

1 like

Zo, koffertje is er helemaal klaar voor :yum:

5 likes

Ik ben er niet bij, maar zie de Horlogeforum groepsfoto graag tegemoet :joy:

2 likes

Schrik ze nou niet af. Krijgen ze straks thuis gelazer van je "Zo Jan, je kon zaterdag toch niet met mij en de Kids mee naar je schoonmoeder, omdat je moest overwerken? Waarom sta je met een grijns en 2 nieuwe aanwinsten om je pols op de Rikketik groepsfoto? " :wink:

Dus ik vrees dat t n selfie wordt :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Kan misschien wel en hidden item van gemaakt worden?
Om een duistere reden komt het nooit goed uit met mijn agenda :disappointed:

De data staan n jaar v te voren op de site. Prioriteiten stellen. Wat is nu belangrijker? Rikketik of dagje uit met het gezinā€¦ oh crapā€¦ :wink:

1 like

Er staan weer tafeltjes voor de koffiecorner. Ik probeer rond 12:00 er 1 te bemachtigen.

1 like