Rikketik-beurs 17 januari

Present (tu)

Ik zal er zeker zijn.

Wordt er nog een ‘koffieleut-aanwinsten-show’ moment geplanned?

Groeten,

Martin

IK ga even samen met mijn vrouw, zonder kids , ik denk even een verjaardagskado uitzoeken bij monsterwatches of zo.

Of als iemand nog leuke tips heeft ?

GR

Als alles(ook het weer)meezit,zal ik er ook zijn.
Eerste plaats de PMLE,daarna lekker struinen langs de tafels.

gr Ron

ga je op de motor dan?? anders maakt het weer toch niet zo veel uit 
:wink:

Na wat er hier 2 weken terug (Noord Holland) is gevallen,zou ik als het weer gebeurt, de maandag en de dinsdag ook vrij moeten houden;)

gr Ron

Ik ga er voor het eerst heen.
Spaarcentjes mee, ik vrees dat de beurs leeg is nadat ik bij Rob ben geweest.
Terwijl ik eigenlijk door wil sparen voor een leuke Nautica waar ik mijn oog op heb laten vallen.
Maar ja, ik denk dat geld zondag in mijn zak brand

Was het 12:00 uur bij de koffietafels? Ik dacht dat eens ergens gelezen te hebben.

Maarten

Ik moet nog even nadenken of ik kom. Die Grovana inkoopactie wordt serieus en ik kan mijn geld maar een keer uitgeven

IK! Ga natuurlijk. Ook weer.

Present!

ik had er ook graag eens naartoe gegaan, maar dat zal ivm operatie de volgende keer worden, dan ben ik zeker ook van de partij.
in de tussentijd kan ik dan nog wat sparen om misschien een leuk klokje mee naar huis te nemen.
ik wens dan ook iedereen die er zondag heengaan veel plezier.
mvg arie.

Mijn zoektocht zal bestaan uit het speuren naar een paar mooie mesh-banden, een rubberbal om de kast mee open te draaien en twee rally-timers: voor een klant op zoek naar een urenklok en een stopwatch. Vorige keer zag ik op De Rikketik al een mooi paar Heuers. De verkoper vroeg er met droge ogen 3000 euro voor
 Zie je het voor je? 3000 euro aan twee klemmetjes in een open auto die van tijd tot tijd even alleen gelaten wordt!

Mocht je tip hebben voor 100 tot 150 euro, dan hoor ik het graag. Liefst met zwarte kast en zwarte wijzerplaat.

Menno

Ik kom ook! Waar en hoe laat spreken we af?
Aan de koffie tafel?
En om 12.00 of 13.00 uur?
We kunnen ook 12.00 en 13.00 uur doen:D

Even concreet, zullen we weer, zoals altijd, de “12 uur bij de koffiecorner” meeting houden?

Ja, goed idee. Ik ben er (met een horloge om mijn pols
 ik weet nog niet welke. Suggesties per pb aub).

Menno

Zo’n mini skippy bal heb ik net als Thieuster ook nodig. Hoop er eentje tegen te komen, iemand suggesties?

Henrik Schreef:

Even concreet, zullen we weer, zoals altijd, de
"12 uur bij de koffiecorner" meeting houden?

OK, ik ben er!

12uur bij de koffietafel,ik ben er.

arie Schreef:

ik had er ook graag eens naartoe gegaan, maar dat
zal ivm operatie de volgende keer worden, dan ben
ik zeker ook van de partij.
in de tussentijd kan ik dan nog wat sparen om
misschien een leuk klokje mee naar huis te nemen.
ik wens dan ook iedereen die er zondag heengaan
veel plezier.
mvg arie.

bedankt en in ieder geval sterkte met je operatie (tu)

mvrgr Joost

Check!!!