Nou, er zitten toch nog wat bruikbare dingen tussen…
Leuke Stowa! Wel even controleren op radiumverf mocht je 'm ooit open willen maken…
Top die Grand Prix - succes met het reanimeren
Wel meer dan 1 neppe Rolex, vooral bij de ’ gezette kale verkoper ’ - wiens naam begint met S , 2 e stand van de hoek vlakbij de kroketten kraam…te idioot voor woorden dat die man dat kan doen op de rikketik, hij doet dat al ruim 25 jaar of zo
Scheelt de verkoper weer verwijderingsbijdrage
Ik snap niet dat je daar geen stennis over schopt. Zolang iedereen langsloopt en er niks van zegt kan hij ze laten liggen. In afwachting van een opaatje die er in trapt.
Die Sandoz Typhoon!
Je weet het wel positief te brengen. Heb je weleens gehoord van mensen in hun waarde laten of ken je die uitdrukking niet ??
Leuke score hoor vooral de Stowa je bent goed geslaagd en zeker niet voor niets gegaan
Dat was gezellig!
Lekker rondgestruind met @HorloG en @Bernard daarnaast nog eens bij de koffie @Climholland de hand mogen schudden en ik geloof nog een paar leden die ik even niet hier kan thuisbrengen, geef gerust een gil!
Twee mooie aanwinsten.
Een Candino duikertje met alarm uurwerk van A. Schild! RVS kast en een lekkere seventies vibe met al die oranje accenten.
En een Girard Perregaux 7838… maar dan met in plaats van een sunburst zilveren plaat een zwarte plaat… niks van te vinden… oh ja ook geen drilled through lugs… wel een heerlijke 39 jewels Gyromatic… een eigen opwindmodule bovenop het basisuurwerk van… A. Schild! @vouwfietser zou trots op me zijn!
Zou ik denken, leuke vangst
Die zwarte wijzerplaat Pronto Verdal lijkt me
Volgens mij mocht jij niet naar de rikketik van je vrouw, erg hoor onder de sloef.
Vet he
Dit is dus duidelijk een gevalletje de kift zoals wij dat hier noemen en lekker onder de plak zitten.
Ik vond het erg leuk er eens te zijn geweest. Het voelt een beetje als een museum slash rommelmarkt. Maar erg leuk wat vintage horloges gezien te hebben. Ik had overigens geen koopimpuls.
Mooi horloge en klokje hoor, en nu snuffelen in de doosjes, mooie koop gedaan
Sta ik daar “vol” in beeld
Heb je toestemming gevraagd?
Geen foto’s, maar de “winst” is een fles reinigingsmiddel, twee horlogebandjes, glasfiber borsteltje en van @wbcoupe een Seiko Advan band. Blij mee
Leuk eerste bezoek, ik miste de spruitjes.
Mooi spul gezien tegen toch wel stevige prijzen en er achter gekomen dat van mijn Geneve Chronostop de chrono het niet meer doet
Nice truitje!
Let op de quotes