Rikketik Juli + november 2023: Sfeerimpressies en Aanwinsten

Zeker doen! Je wordt er leuk geholpen, goede koffie en het is onwijs leuk om een paar horloges mee te nemen en bandjes te passen.

1 like

Zijn er nog mensen die morgen gaan?

1 like

Yes :slightly_smiling_face:

2 likes

Nou ik kan in de middag en zie dat de entree al 15 euro kost, ik vond 10 euro meer dan zat als ik eerlijk ben voor een uurtje rondlopen, moet er ook nog heen rijden dus ik haak af.

3 likes

Nou, daar zit mijn hekelpunt ook een beetje. Ik kom ook van ver, maar als er een heleboel HF leden komen, dan is het wel gezellig. Een soort onverwachte GTG. Verder ben ik niet van plan iets te kopen op de standaard misschien na, maar die kan ik ook wel gewoon online bestellen haha.

2 likes

Ik ben er bij, sowieso om met @koen, @climholland en @BG1 bij te praten…

3 likes

Ik zou het leuk vinden om, wellicht samen met @BG1 (daarmee heb ik al afgesproken), je eens te treffen!

Wellicht een idee?

2 likes

Het is rustig qua Rikketik praat zie ik. Ik denk dat ik morgen ook weer eens die kant op ga. Altijd leuk om dan nog wat leden te ontmoeten. Ik probeer rond half 1 in de kantine te zijn denk ik. Dus mochten er nog mensen zijn die er dan nog zijn… :grin:

1 like

zijn er ook mensen uit regio Amsterdam komen?

Ja natuurlijk!

Was van plan te gaan en ook weer eens met @BG1 af te spreken. Maar er stond al een afspraak. Even vergeten. :grin:

2 likes

Yes @Tmbrszs en ik zijn er ook. :ok_hand: Is er eigenlijk ook een kroketten-stand? Dan is dat misschien wel een goed meet-up point.

1 like

Ok! Ik kom ook! Ik ben een klein Indisch kereltje van 1,70m, 41 jaar maar er uit ziet als een 28 jarige :rofl:
Die krokettenstand is geloof ik in het midden van de zaal.

3 likes

Haha okƩ ik ga je aanspreken! :grin:

Ik ben te herkennen aan een broodje kroket in beide handen. :joy:

81_wiebenik

5 likes

Ok, ik hou je er aan om die dan wel de hele dag vast te houden :rofl:

2 likes

Ik ben in principe ook van de partij.

7 likes

Ik ben er ook :upside_down_face: heb al wat deals gemaakt van tevoren :sunglasses:

1 like

Ik ben er morgen ook!

Ik stel voor om leden een HF bandje toe te sturen, zo’n lelijke relfecterende! Kan moeilijk de hele dag met 2 kroketten lopen🤣

4 likes

Dat is wel een beetje kort dag. :thinking: Heb je nog andere suggesties? :joy:

Ik stelde al eerder voor om met de HF kalender om m’n nek te lopen.

1 like