Rikketik Juli + november 2023: Sfeerimpressies en Aanwinsten

Ik ga ook even rondstruinen. Hoop nog wat 19mm banden te scoren.

Ha, ik ga ook van de partij zijn. Lekker struinen en @wbcoupe spreken :+1:
Wordt mijn eerste Rikketik, ben benieuwd :grin:

4 likes

misschien een iedee om met dresscode iets te doen, dat HF leden bijvoorbeeld met een bepaalde kleur van
t shirt of hemd komen

Maakt niet uit, we ruiken je wel :wink:

2 likes

Ik ben er morgen ook wat banden voor me speedy kopen :call_me_hand:

3 likes

Ik stuur morgen rond een uur of 11 wel een berichtje in dit draadje om te kijken waar iedereen uithangt haha.

4 likes

9 likes

Ik steek mijn snufferd voor de komende 12 uur wel in deze zak, zodat ik er aan gewend raak.

12 likes

:joy::joy:

1 like

Ik ben er morgen ook, wellicht zien we elkaar :+1:

1 like

Ik twijfel nog beetje maar ga me best doen tot daar of niet :metal:

Ben je weer herkenbaar aan de Tekst & Commentaar Burgerlijke Rechtsvordering onder je arm?

@HorloG jij een witgouden horloge met briljantjes?

Doe ik gezien alle regen een nautisch horloge om!

3 likes

Dit keer wilde ik een bef omdoen. Kan ik meteen mijn kwijl wegvegen als ik iets heel moois zie!

8 likes

Heb net met nog wat meer mensen buiten HF afgesproken rond half 1 bij het restaurant. Ik ben wel herkenbaar aan iets waar Brunmontagne op staat denk ik haha. Zijn er tegen die tijd nog meer leden? Wel leuk om kennis te maken!

3 likes

Ik ben herkenbaar middels een Breitling cap :crazy_face:

3 likes

Als cadeautje 2 tickets gekregen van mijn vrouw, benieuwd naar de 1e ervaring :heart_eyes:
Nog een klein beetje rijden, hopelijk is het de trip waard :face_with_hand_over_mouth:

18 likes

Begin maar vast te rijden dan, goeie reis, en veel plezier straks

Misschien een idee om voor iedereen verder te gaan in het (actuele) rikketik november 23 post? Die van @JimSoul

2 likes

Wat een eind hé. Voor mij is het een kleine 10 minuutjes, maar op de één of andere manier valt het altijd op een dag dat ik niet kan :pensive:

1 like
1 like