Rikketikbeurs 11/7

Even voor de duidelijkheid: deze Rikketik van 11/7 valt op een ZATERDAG.

1 like

Ik ga mā€™n best doen, maar ik vrees dat ik 12:00 misschien niet ga halen. Ik neem in ieder geval mā€™n horlogeforum ā€˜bordjeā€™ mee. Dan hoeven we niet bij alle tafeltjes langs om te vragen of dit het forumhoekje is :stuck_out_tongue:

Iemand anders die 12:00 wel gaat halen en zā€™n bordje mee wilt nemen?

1 like

Wilde eigenlijk wel weer 'n keer gaan. Maar deze gaat niet lukken. Volgende keer weer. Iedereen die wel gaat, veel plezier en kom maar door met die fotoā€™s van aanwinsten!

Aangezien iedereen altijd roept dat ik echt een keer naar de Rikktetik moet ga ik zaterdag dan ook maar eens een keer kijken. Klopt het dat je daar ook ter plekke horloges kunt verkopen?

Ik ga het ook weer eens proberen.
12 uur bij de koffiehoek zal wel lukken.

Ik ben er afgelopen 2 edities dit jaar geweest, deze editie kan ik helaas niet maar op 4 oktober zal ik er wel weer zijn! :wink:

Veel plezier :slight_smile:

Ik ga ook eens kijken! Wordt mijn eerste keer. Ben benieuwd. Kun je leuke dingen, voor leuke prijzen kopen?? Of wordt er je een poot uitgedraaid?? Mag je ook horloges meenemen om te ruilen en eventueel aan standhouders te verkopen?? Graag jullie meningen hierover.

Je word nooit een poot uitgedraaid, men laat zichzelf een poot uitdraaien.

Had er graag weer heen gewild, echter zijn er geen goede NS aanbiedingen op dit moment. Even heen en weer vanuit het Noorden met de trein kost al gauw 50 euro. Volgende keer beter, veel plezier allen!

Ik ben er ook, ik heb weer twee tafels (rij F, tafels 3 en 4). Ik heb nog wat watchwinders die weg mogen voor ā‚¬ 39,- (wvp ā‚¬ 159,-!!) omdat sommigen hier en daar wat minder afgewerkt zijn. En natuurlijk weer heel veel nieuwe bandjes (voornamelijk Morellato en Hirsch) voor heel erg weinig! Omdat ik dit keer alleen ben, kan ik helaas niet rondneuzen en dus ook niet om 12 uur naar de koffiecorner.

1 like

Potverdorie. Ik red het niet :frowning:

Have fun iedereen!

Is toch wel weer gezellig als (bijna) iedereen er isā€¦
Ik kom ook !

Pieter.

Is er ook een Invicta stand?

1 like

Het schijnt dat Gunther komt met een elf meter lange Steinhart stand. Puur en alleen hommages. Voor scherpe prijzen. Dus ik ben van de partij!

1 like

Wordt voor mij de eerste keer, ben benieuwd naar het aanbod en wat er allemaal te doen is.

1 like

Ik ben er ook bijā€¦ moet later op de dag nog even in Utrecht zijnā€¦ dus pak ik dat op Ć©Ć©n dag even meeā€¦ :wink:

wat er te vinden is?.. ik heb er de afgelopen keren al het nodige aan gereedschappen gekocht voor leuke prijzenā€¦ zoals daar hebben te zijn:
Bergeon Wijzerafnemer, Favorit Stenenpers, Helios Triebniet, Stofpeertje, Oliegevers, Glasafnemer, de nodige Nato-Bandjesā€¦ (zullen er morgen nog wel een paar bij komen)ā€¦
Ik kijk altijd naar horlogemakersgereedschappenā€¦ omdat ik die nodig hebā€¦ draaibankjes zijn helaas teringduur of kuis versletenā€¦ eerst maar sparenā€¦

Ik probeer de koffiecorner te halen om 12 uurā€¦
te herkennen aan: verwilderde baard, maar geen bierbuikā€¦ Dumet Instrument 2 aan de polsā€¦of toch de P1lot One?.. op een MI6 Natoā€¦

Ik kijk er ook nog wel eens naar horlogesā€¦ soms staat er zoā€™n bak met Russische tanks voor een paar tientjesā€¦ altijd leuk om te kijken of er een mooie Amfibia tussen zitā€¦

Helaas ga ik het toch niet redden, veel plezier voor iedereen die gaat!

Top idee! Ik ben er ook pas rond 13:00.

Volgens mij stond ik aan de verkeerde tafel koffie te drinken :confused: niemand gesproken.
Maakt verder niet uit, heb toch even leuk rondgestruind en een paar nato banden en een pons gekocht.

Mijn eerste horloge gereedschap is binnen, nu de rest nog!

1 like