Rolopalooza

Vandaag de Schaumburg aan @Rolopalooza verkocht. Fijne vent, super gezellig gesprek gehad over…jullie raden het al. Mooie Black Bay Black heb je trouwens :+1::+1::+1:

1 like

Was gezellig en bedankt voor de Schaumburg!!

PS contact me even voor een password. Je weet toch :wink:

1 like

Hehehe sssstttttt… :joy:

1 like

Onlangs een band verkocht aan Roaldr. Vlotte communicatie en betaling. Prima ervaring! :+1:

1 like

Suede Damasko band verkocht aan @Rolopalooza. Top communicatie en alles perfect in orde. Topper :thumbsup:

2 likes

Het is al een paar dagen geleden, maar ik heb een jubilee band gekocht van Roald. Communicatie top, verzending idem dito.

Zou zo weer een deal met @Rolopalooza maken :v:

2 likes

Voordeel van op fietsafstand wonen is dat je elkaar ook eens even ziet en spreekt! Aardige vent, prima deal, aanrader die @Rolopalooza

1 like

Twee bandjes gekocht van @Rolopalooza, prima communicatie en prijs, bedankt! :+1::thumbsup:

1 like

22mm nato bandje overgenomen van @Rolopalooza. Communicatie en verzending ging uitermate vlot en soepel. Bandje lag vandaag op de mat. Prijs was natuurlijk goed. :+1:

1 like

Ook ik 2 bandjes overgenomen.
1 bleek geen 22mm te zijn.
Hij bood netjes aan om eventueel de banden terug te nemen incl extra verzendkosten.

Niet nodig, ze blijven gewoon!

1 like

Een bandje van Ko overgenomen van Roald. De communicatie was soepel, het bandje prachtig. :+1:

1 like

Ook hier een bandje overgenomen van @Rolopalooza. Prima contact en verzending was snel geregeld. Al met al goed.

1 like

Bandje verkocht aan @Rolopalooza, helemaal goed gegaan. Prima koper!

1 like

Mooi bandje gekocht van @Rolopalooza. Strakke prijs, netjes verpakt en snel hier. Wat wil je nog meer?

1 like

Vandag de persoonlijke overdracht van mijn Damasko aan Roald gedaan. Mooie klok voor een echte liefhebber. Alles prima voor mekaar en weer leuk om een mede-forummer te zien. Veel plezier ermee en bedankt👍

1 like

KO bandje gekocht van Roald. Binnen een kwartier extra foto’s, deal rond gemaakt en bandje werd meteen op de post gedaan.
Super vlot!

2 likes

Los van een uitstekende verkoper, volgens bovenstaande recensies, is @Rolopalooza ook een uitstekende koper.

Vlotte communicatie en na aankoop binnen 10 minuten een bevestiging van de overschrijving van het geld.

Aanrader!

1 like

Band verkocht aan @Rolopalooza , snelle deal met toppie communicatie en betaling :smiley: Graag tot een volgende keer :+1:

1 like

Vandaag twee bandjes gekocht van Roald.
We wonen blijkbaar bij elkaar in de buurt, want hij kwam ze gewoon langsbrengen op de fiets.
Snellere levering kan bijna niet.:smile:
Kortom, snelle en prettige afhandeling!

1 like

Weer een bandje overgenomen van @Rolopalooza .
Vlotte communicatie, snelle en nette verzending, mooi bandje; dank je wel Roald! :+1:

1 like