Rolopalooza

2 bandjes gekocht van Roald.
Prima verpakt, en precies in de staat zoals omschreven.
Fijn contact, graag weer!

1 like

Vandaag de Squale 1521 Ocean Blasted van @Rolopalooza overgenomen. Horloge precies volgens omschrijving en prettige overdracht. Top:+1:

1 like

Net een mooie Victorinox overgenomen van Roaldr Erg blij mee. Communicatie en afspreken verloor zoals het hoort, fijn!!

1 like

Verliep uiteraard haha

1 like

Verliep niet helemaal zoals het hoort. Iets met betaling compleet vergeten hahaha

Bedankt voor de snelle overboeking :wink:

Edox én communicatie met @Rolopalooza 100%!!
Graag tot de volgende keer!!!

1 like

glycine combat 7 vintage overgenomen van Roald.
vlotte communicatie, perfect verpakt !

aanrader

1 like

Net de Damasko overgenomen van Roald…zoals omschreven en een snelle deal gemaakt dus een aanrader wat mij betreft!

Roald bedankt :+1:t2:

1 like

Voor de tweede keer in korte tijd een horlogeband aan @Rolopalooza verkocht.
Zeer prettige communicatie en correcte en vlotte betaling. Ook een terug koppeling bij ontvangst. Top Roald👍

2 likes

Horloge bandje gekocht, Mooie prijs en zeer snel geleverd binnen twee dagen
Het is goed zaken doen met Roaldr

1 like

Zojuist een Zenith Prime verkocht aan @Rolopalooza. Vlotte communicatie en afhandeling, voor herhaling vatbaar.
Bedankt Roald. :+1:

2 likes

Zojuist afgesproken met @Rolopalooza en een leuke ruildeal gedaan. Top gozer. Erg vriendelijk en zeker een aanrader. :ok_hand:

1 like

Deze week een mooi tropic bandje overgenomen van @Rolopalooza :slightly_smiling_face:

Prima deal, snelle verzending, vriendelijk! TOP dus! :+1:

1 like

2 Rios banden overgenomen van @Rolopalooza. Superdeal, snelle levering, perfect!

1 like

Bandje overgenomen van @Rolopalooza . Vlotte communicatie, en versturen. Bandje precies zoals omschreven. Dikke prima dus :+1:

2 likes

Roald heeft van mij een bandje overgenomen. Betaling was al binnen voordat ik ja had gezegd. Top :+1:

1 like

Roald zijn BB buitgemaakt. Prima communicatie vooraf, en hartelijk ontvangen bij hem thuis. Zoals verwacht een aanrader binnen HF! Bedankt @Rolopalooza :+1:t2:

2 likes

Mijn eerste aankoop via het HF!
De Omega Speedmaster van Roald kunnen overnemen, erg fijne communicatie en zeer snel weten af te handelen.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Bedankt Roald!

4 likes

Sinn 104 van @Rolopalooza gekocht. Prima verlopen, 2 keer ontmoet, open communicatie, mooi horloge. Top! :slight_smile:

1 like

Vanmiddag een kofferbak- deal gehad met @Rolopalooza even op een parkeerplaats van de Ikea zijn Zenith Prime overgenomen. Prachtig horloge en precies zoals omschreven. De communicatie verliep super snel en erg prettig. Echt een aanrader dus om van Roald een horloge te kopen!

2 likes