Rolopalooza

Bandje overgenomen en zoals het heurt.
Communicatie prima, verzending vlot en bandje top!

1 like

Weer een prettige deal gesloten met @Rolopalooza. Veel plezier met de Lord Marvel!

2 likes

Thanks man, zie je snel weer in Strip club de natte kin!!!

1 like

Is het zo lang stil geweest bij @Rolopalooza? Weer een prima deal gemaakt met een forumlid wiens naam klinkt zoals ik mijn mond spoel met Listerine.
Anytime again!

1 like

Vandaag de prachtige BB58 aan @Rolopalooza verkocht onder het genot van de voetbalbeschouwing Feijenoord- Ajax ( 6-2) . :smile:
Fijne communicatie met een sympathieke en serieuze horloge liefhebber. In het verleden zouden we “zeggen” (tu) (tu) , tegenwoordig :+1::+1:
Tot de volgende keer Roald !

4 likes

Bandje overgenomen van @Rolopalooza. Vlotte communicatie en snel ontvangen. Helemaal tevreden👍

1 like

Bandje verkocht aan @Rolopalooza, vlotte deal, topper :+1:

1 like

Wegens het nu pas verkrijgen van een trust level 2, mijn feedback op Roaldr. Ik heb enige tijd geleden mijn IWC Mark XVIII Petit Prince verkocht aan @Rolopalooza. Zeer gezellige en sympathieke kennismaking en een onverwacht snelle en eerlijk verkoop. Topper!

1 like

Insgelijks!!

1 like

Aan @Rolopalooza ald een travelcase verkocht. Zoals inmiddels wel duidelijk is gezien de eerdere ervaringen, kan je gerust zaken doen met Roald. Alles verliep meer dan soepel. Thanks :+1:

1 like

Vandaag de 16570 aan @Rolopalooza overgedragen. Zeer aangename communicatie vooraf, en ook tijdens de overdracht een zeer fijn gesprek gehad. Supertoffe kerel, dus zeker een aanrader om zaken me te doen! :ok_hand:t2:

3 likes

Vandaag mijn Globemaster geruild met @Rolopalooza. Prima communicatie en gezellige afhandeling. Betrouwbare kerel en liefhebber. Bedankt Roald en veel plezier met de mooie Globemaster!

3 likes

Een bandje gekocht van @Rolopalooza.
Prettige communicatie en snel geregeld.
Dank.

1 like

Ook ik heb een bandje gekocht van @Rolopalooza.
Prima verzorgd! :+1::+1::+1:

2 likes

Ha en ook ik meld mij omdat ik een bandje van Roald @Rolopalooza heb gekocht :slight_smile:. Snel geleverd en goed gecommuniceerd, waarvoor dank :+1:

1 like

Vandaag bij @Rolopalooza op bezoek geweest om zijn Omega Constellation Globemaster te komen passen. Het bleef echter niet bij passen! Na een aantal verschillende banden geprobeerd te hebben op de Globemaster ben ik overgegaan tot aankoop, ik kon hem niet weerstaan. Wat een fantastisch mooi horloge. Echt wauw.

Ik werd bijzonder vriendelijk en open ontvangen door Roald en ik ben met een grote grijns op m’n gezicht weer weggegaan. Van harte aanbevolen om zaken mee te doen en om gewoon lekker mee te praten over onze gemeenschappelijke hobby. Top. :smile: :+1:

5 likes

Moooe frisse ‘Clover Straps’ bandje van @Rolopalooza overgenomen. Faire deal en snel en netjes verzonden. Tnx Roald :+1:

1 like

Watchpouch van @Rolopalooza overgenomen. snel geleverd en vlotte communicatie. Aanrader om zaken mee te doen. :+1:

Blauwe knaller van @Rolopalooza overgenomen. Geld was al van mijn rekening af voordat ik het wist

prima om zaken mee te doen. Aanrader!

5 likes

Bandje van @Rolopalooza overgenomen. Perfecte deal. Volgende keer weer :wink:

1 like