Flipperkast

Twee bandjes verkocht aan @Flipperkast , prettig contact en een berichtje dat het pakketje veilig was aangekomen. Super!

1 like

Robert’s RW GMT onder handen gehad; prima contact en communicatie, dank!

1 like

Vandaag mijn Breitling verkocht aan Robert. Na eerst telefonisch contact is hij vandaag het horloge komen bekijken en heeft hem gekocht. Hele aardige kerel en is net alsof je hem al jaren kent.

2 likes

Zojuist een Speedmaster Reduced overgenomen van Robert. Heerlijk no nonsense gozer!
Was prima zaken doen, aanrader :ok_hand:

3 likes

Vervolg op verhaal: Hulp gevraagd: stofjes onder het plexiglas Omega Speedmaster Reduced

Mijn NA via Robert had wat lichte krasjes op het plexiglas. Deze zijn met dank aan polywatch als sneeuw voor de zon verdwenen.
Ik kwam erachter dat er twee stukjes stof onder het glas zaten. Na wat tikken kwamen ze in beweging.

Ik had twee opties, langsrijden in Zoetermeer of een lokale horlogemaker opzoeken. Gekozen voor optie 2. Binnen no-time waren de stofjes weggeblazen door Ron Sonders uit Leusden. Dikke duim.

Zal ik nog een amplitude en nauwkeurigheidstest doen? Was zijn vraag. :white_check_mark: :white_check_mark: Beide prima, loopt 5 tot 8 sec. voor.
Tot slot een waterdichtheidstest… :x: Glas en deksel poppen los. Hmm… nog een keer testen. En weer een rood kruisje.

Conclusie, volgens hem zijn niet alle pakkingen zijn vervangen met de servicebeurt in december. Dat kan volgens hem ook niet voor 425 euro, zoals het op het servicebonnetje staat. Kost iets meer om een full-service incl. vervanging van alle pakkingen te doen. Binnenkant zag er wel schoon uit.

Ik stap in de auto, bel meneer de juwelier (waar nog een jaar garantie loopt). Ja maar hij moet waterdicht zijn, slap verhaal etc. gesprek beëindigd.

Robert gebeld, kom maar langs krijg je je geld terug was zijn boodschap. Ik regel het wel met de juwelier/horlogemaker. Aangezien hij meer spierballen heeft, is dit misschien beter.

Inmiddels heb ik netjes mijn geld terug en plaats ik dit bericht met zijn toestemming.
Nogmaals: Heerlijk no nonsense gozer!

11 likes

Ja vervelend Metin. Hoewel ik dit nooit had kunnen weten, blijft het een vervelende situatie.

Deal terugdraaien is het enige wat ik kan doen.
Ik ga er morgen wel even langs.

Dat komt wel goed :sunglasses:

17 likes

Vandaag bij Robert de speedmaster van hierboven mogen ophalen. Heel duidelijk verhaal, dus ik wist al wat ik ging ophalen voordat ik bij Robert aanbelde.

Zeer vriendelijke kerel, netjes en duidelijk. Blij met mijn aankoop en raad @Flipperkast dan ook zeer zeker aan!

3 likes

Is dat niet een beetje onzinnig om een horloge (als horlogemaker) met 5 atm. op deze manier te beoordelen? Er zal nooit mee gezwommen worden en met 5 atm. kun je bij een flinke regenbui toch maar beter ff goed opletten. Functioneel dus nauwelijks een probleem en m.i een verdedigbare een keuze als je zo’n horloge een beurt laat geven.

1 like

Van @Flipperkast heb ik zijn Sumo MM mod overgenomen. Ik heb het contact als zeer prettig ervaren en sluit me dan ook aan bij alle positieve berichten in dit topic.

1 like

Voor een forumprijs een Breitling sluiting met bandjes van Robert over mogen nemen.
Top !!!

1 like

Wederom weer een snelle transactie met Robert.
Top.

1 like

Een mooie reisetui gekocht van @Flipperkast
Snelle en prima communicatie, snel en goed verpakt in huis. Dankjewel Robert! :+1:t2:

1 like

Vandaag mijn tudor pelagos verkocht aan @Flipperkast.
Goede communicatie en lekker down to earth.
Onder het genot van een cappuccino zaken gedaan.
Bij de plaatselijke Rabo bleek het filiaal gesloten. Zo vertrouwd dat ik een gedeeltelijke betaling geaccepteerd heb. De rest via een “tikkie” welke meteen na zijn thuiskomst al betaald is.
Met @Flipperkast is het aangenaam zaken doen!

1 like

Mooi Breitling Book gekocht van @Flipperkast, snelle deal en vlot op de mat!

1 like

Klus gedaan voor @Flipperkast , wederom prima communicatie en afhandeling; thanks! :+1:

1 like

Zeer snelle deal met @Flipperkast gedaan, mooie Peli Case voor hem, prettige deal en goed contact :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Robert, die nog even twijfelde maar dat is zijn goed recht bij een grote aankoop. Netjes in zijn communicatie. Veel plezier met het horloge!

Na helder mailcontact, waarbij met engelen geduld talloze vragen netjes en snel werden beantwoord was mijn vertrouwen dermate dat ik een afspraak niet schuwde.

Ik werd netjes bij zijn thuisadres uitgenodigd en ondanks zijn imposante voorkomen, waarbij de eerste gedachte uitging naar Yuri van Gelder 2.0, was het ontvangst hartelijk en deed de lage drempel(igheid) het huis makkelijk binnentreden. Doordat het mijn eerste particuliere horlogeaankoop betrof, zoals ook omschreven in de NA, werd vooraf duidelijk gecommuniceerd en mij toegezegd dat ik me niet bezwaard hoefde te voelen als er geen afname zou plaatsvinden. Dat geeft direct ruimte. Tja, inmiddels is wel bekend hoe dat verhaal afgelopen is… een king quartz uit handen van the king of the rings. @Flipperkast lijkt mij een open en spontaan persoon, waarbij je na aankoop met een goed gevoel huiswaarts kan keren en een prettige ervaring (plus horloge) rijker bent.

Conclusie: voor herhaling vatbaar.

3 likes

Vandaag een ruildeal gedaan met @Flipperkast en dat was erg gezellig. Leuke vent. Allebei tevreden met de deal denk ik. Mocht je hem zat worden eerst bij mij melden hè, blijft een beauty de DJ :sunglasses::sunglasses:

1 like

Gisteren een leuk ruildeal gedaan met Robert. Netjes ontvangen bij hem thuis en een leuk gesprek gehad. Robert is een super aardige gozer en weet waar hij het over heeft . Gaat mij in het vervolg vast nog eens terug zien!:grin::+1:

1 like