RobinH

Top deal gemaakt met @RobinH. Communicatie verloopt prima en het pakketje was al snel verzonden! 15 uur later zat het horloge al om m’n pols.
Met Robin kun je blind een deal sluiten :sunglasses:

1 like

Tsja, soms heb je van die dagen. Kom je met 1) je vrouw, 2) twee kinderen 3) een hond van 55kg aan een stuk touw (riem vergeten) aanwaaien om een bandje uit te wisselen en wordt je onthaald alsof je oude vrienden bent die je jaren niet hebt gezien. Veel te lang blijven kletsen/plakken, wat een top ervaring met @RobinH! Gaan we nog een keer dunnetjes over doen…

1 like

Horloge overgenomen van Robin.
Vandaag mogen ontvangen, bomproof verpakt en horloge zoals omschreven.
Zeer prettige deal.

1 like

Niet onze eerste deal maar wel de eerste ter plekke bij @RobinH thuis. Betreft overname van de Omega Seamaster 300M ceramic. Gezellig zitten ouwehoeren over de hobby en de deal beklonken met een glaasje thee/water. :sunglasses:

Leuk dat we elkaar nu ook eens hebben gezien Robin. :grinning: Dank voor deze prachtige deal. :facepunch: Zeer blij mee!

8 likes

Zo. :wave:t2: Waarom moeilijk doen :joy::+1:

4 likes

:rofl: Nice. :+1:

2 likes

Vandaag een leuke ruildeal met @RobinH gedaan. Bleek zowaar een 2e positieve ervaring te zijn alleen ben ik zo slecht in namen + nicknames dat ik dat niet meer wist :grin:. Zeker een aanrader. En nog veel plezier met de speedy :love_you_gesture:

2 likes

Ik reageerde op een gezocht topic van @RobinH. Voor ik het wist hadden we een deal, was het geld overgemaakt en stond ik het horloge in te pakken.
Fijn, prettig en leuk contact. Aanrader!

1 like

Gisteren een deal gemaak met @RobinH overzijn Seiko Alpenist en voor een zacht prijsje ook nog een mooie ‘vintage’ leren band overgenomen. Vandaag het horloge netjes verpakt ontvangen. Dank @RobinH, dit was mijn eerste aankoop via HF maar ik hoop dat toekomstige aankopen/verkopen net zo fijn verlopen!

1 like

Vandaag in Zandvoort geweest om een geweldig mooie Bico van RobinH over te nemen.
Fijne en vlotte communicatie vooraf, aardige gezellige gast en een fantastisch mooi horloge…
Die naar mijn mening te klein voor mijn pols is.
Echt heel jammer!
Desalniettemin leuk kennis gemaakt te hebben Robin!

1 like

Gisteren de Oris bico overgenomen van Robin. Mooi horloge, gekukkig liet @RobG hem liggen :blush:. Prima communicatie vooraf en een leuke f2f-overdracht op de Zuidas :+1:t2:. @RobinH is een aanrader, helemaal HF-waardig :facepunch:t2:

2 likes

Vandaag Tudor BB58 fabric strap binnengekregen van @RobinH. Prettige communicatie, snelle reacties en goede deal en netjes verpakt. Net zoals volgens zovelen een aanrader!

1 like

Vandaag de boldr venture binnengekregen van @RobinH.

Perfect zoals beschreven.
Heldere communicatie en een snelle deal.

Een aanrader om mee te handelen.

Dikke dank u wel.

1 like

Vandaag een mooie deal gemaakt met @RobinH we hadden snel contact gelegd en afgesproken in Amsterdam, Top geregeld en ook snel. Ik heb een mooie Jeager Lecoultre overgenomen van Robin (in perfecte staat zoals omschreven :+1:t2:) en in de deal heeft hij een mooie GS van mij ingeruild. Even rustig kunnen kijken en passen onder het genot van een bakje koffie, uiteraard even gekletst over onze beide passies. Zeker een zeer betrouwbare en erg vriendelijk Forum lid, een hoge aanbeveling voor Robin en wellicht tot ziens voor de volgende deal :grin:

1 like

Erg leuk contact met @RobinH, een echte “horloge ervaringsdeskundige” :slightly_smiling_face: en dito tot een goede deal gekomen. Ik kan Robin zeker aanbevelen.

1 like

Gisteren onder het genot van een straf windje een mooie ruil gedaan met @RobinH. Een echte liefhebber en betrouwbaar HF lid. Het was een gezellig gesprek, de liefde voor Oris was duidelijk! Bedankt Robin, ik zal goed voor de Oris zorgen!

1 like

Vanmiddag een mooi horloge overgenomen van @RobinH. Vlotte communicatie vooraf, gezellig gesprek over horloges enz. en een eerlijke prijs. Kortom aanrader :+1:Dankjewel Robin!

1 like

Voor de 2e maal een aankoop gedaan bij @RobinH. Wederom een plezierige ervaring. En het voldeed geheel aan de omschrijving: Het horloge was netjes verpakt en in perfecte staat. Top!

1 like

Coaxial boekje kunnen overnemen van Robin. Vlot tot een overeenkomst kunnen komen en vlot verstuurd, wat wil je nog meer :+1:

1 like

Naar volle tevredenheid een horloge van Robin overgenomen. Alles volgens verwachting.

Bij een gezellige kop thee/koffie de overdracht gedaan. Positieve ervaring, zeker een aanrader om van Robin te kopen.

1 like