ReizendeOomRoel

Fijn contact, komt afspraken na!
Vertrouwd adres om een horloge van over te nemen!:+1:

2 likes

Dank je wel @Tim01.
Het genoegen is geheel wederzijds!
Prettige communicatie en vlotte betaling!
“Immer wieder!” :sunglasses:

2 likes

Inmiddels alweer een hele tijd geleden, maar had destijds geen voldoende ‘Trust’ van het forum.

Heb toen in mijn ‘groene’ periode hier op het forum een leuk horloge van Roel overgenomen.
Makkelijk contact, dus snel antwoord op mijn vragen en de verzending was keurig verpakt en volgens afspraak.
Dankje!

2 likes

Top ervaring met @ReizendeOomRoel.
Had in augustus een horloge van hem overgenomen. DPD besloot toen om stokken in de wielen te steken.
Het pakketje was verloren.
Dankzij het aanhoudende aandringen van Roel bij DPD, is het pakketje teruggevonden en heb ik vandaag een nieuwe klok om de pols.

Nogmaals bedankt

3 likes

Vandaag is de verkoopruildeal met @ReizendeOomRoel tot z’n climax gekomen.

Bedankt Roel voor je prettige communicatie, blindelings vertrouwen, rappe verzending en het “G-Shock” like verpakken van het horloge.
Roel dus helemaal top.

Thanks Roel !!

1 like

Gisteren mooie deal met @ReizendeOomRoel gesloten. Leuk gesprek gehad onder het genot van een kop koffie. Het horloge was exact als beschreven. Kortom zoals het heurt :wink:

Roel bedankt en graag tot een volgende keer.

2 likes

Van Roel een prachtige Tudor Black Bay Heritage Black overgenomen. Zeer prettige, gezellige en geslaagde deal. Alles tot in de puntjes verzorgd. Dank voor alles @ReizendeOomRoel :ok_hand:

1 like

CB bandje verkocht aan Roel na oproepje op HF. Snel en fijn contact gehad met Roel. Bedankt! :+1:

2 likes

Vandaag horloge overgenomen van, en opgehaald bij, Roel79. Prima zaken doen en gastvrije ontvangst. Aanrader :+1:

1 like

Van @ReizendeOomRoel een mooie watchwinder overgenomen. Fijne communicatie en hij was goed verpakt. Aanrader!

1 like

Van @ReizendeOomRoel een Oris band overgenomen. Snelle deal, goed verpakt en zelfs een kerstkaart erbij. Aanrader!

1 like

Afgelopen week van @ReizendeOomRoel zijn blauwe Aquis rubber band overgenomen. Prettige ervaring, snel afgehandeld en verstuurd, goed verpakt. Helemaal goed!

1 like

Vandaag een tripje naar Almelo gemaakt om Roel te ontmoeten en zijn Pelagos LHD over te nemen. Onze tweede deal in vrij korte tijd. Zeer aangenaam zitten ouwehoeren over de hobby. Roel is een toffe gozer! :+1:

1 like

Wat een pracht is het :heart_eyes:
Snel verder voordat ik écht spijt krijg…

Bedankt @daffie ! :ok_hand:t2:

1 like

Dan nog eens hier :joy: watchwinder gekocht van Roel. Goed verpakt, snel verzonden, nette prijs. En online support toen even leek dat de stroomvoorziening haperde. Wat gelukkig niet het geval bleek te zijn. Aanbevolen door HorlogeOpa’s :muscle:t2:

2 likes

Watchwinder gekocht van Roel. Prima verpakt, helemaal nieuw en snel verstuurd. Wat wil je nog meer?? Highly recommended!

Dank, Roel!

1 like

Explorer overgenomen van @ReizendeOomRoel. Alles zoals afgesproken en prima communicatie vooraf. Bedankt Roel, was gezellig!

3 likes

Tag Heuer gekocht bij @ReizendeOomRoel.
Fijne communicatie, snelle verzending en een zeer schappelijke en nette prijs. Omschrijving van de staat kon iets duidelijker, maar foto’s en een filmpje op aanvraag.

Roel bedankt!

1 like

Vlotte & zakelijke deal gedaan, afgenomen product overeenkomstig de de gecreerde en gewenste verwachtingen

Zou ik weer doen

1 like

Deal gedaan met @ReizendeOomRoel vlotte communicatie, snelle verzending en alles zeer netjes afgehandeld :+1:

1 like