Roger_R

Horloge aan @Roger_R verkocht. Goede communicatie en vlotte betaling. Kun je met een gerust hart zaken mee doen.

1 like

Zeer goede ervaring met een verkoop aan Roger: communicatie ging snel en zeer vriendelijk en ook de betaling ging supersnel. Een aanrader en weer een bewijs dat kopen en verkopen via het forum een stuk aantrekkelijk is dan marktplaats!

1 like

Horloge gekocht van Roger -R zeer snelle en soepele afwikkeling Top om
zaken mee te doen !!

2 likes

Horloge aan Roger_R verkocht. Soepel, snelle & goede communicatie. Aanrader!

1 like

Horloge bandje gekocht van roger
Snel geregeld
Snel verzonden en in perfecte staat
Niets mis dus met deze verkoper

1 like

Ik heb voor een tweede keer een horloge gekocht van Roger
Weer een snelle en keurige aflevering Top weer !! Aanrader !

2 likes

Horloge van @Roger_R gekocht. Fijne en duidelijke communicatie, vlotte verzending, horloge vakkundig ingepakt en het horloge was zoals vermeld in uitstekende staat. Kortom: een absolute aanrader! :grinning:

1 like

Horloge verkocht aan @Roger_R. Snelle betaling en fijne communicatie. Top dus :ok_hand:

1 like

Horloge gekocht van @Roger_R. Erg goede communicatie (inc foto’s van het proces!) en fijne afhandeling. Zeker aan te raden.

1 like

Zojuist een gave Citizen Aqualand overgenomen van @Roger_R en er zat ook nog een paaseitje bij. Kijk dat zijn de details :metal::metal:

Goede, snelle en vooral vlekkeloze deal. Zeker aan te raden.

1 like

Afgelopen week een prachtig horloge van @Roger_R overgenomen, de Roamer RD100. Van begin tot eind alles helder, geen poespas. Een absolute aanrader dus!

2 likes

@Roger_R

Bedankt voor de goede communicatie. En snelle afhandeling. Heel veel plezier van je nieuwe horloge.

Ik hoop dat het een goed werkpaard is :blush:

1 like

En wederom een prima deal met @Roger_R aanrader

1 like

Thumbs up voor @Roger_R. Goede deal gedaan met Roger. Goede communicatie, snelle afhandeling. Graag weer!

1 like

Fijne deal met Roger achter de rug. Vlotte communicatie, snelle betaling, helemaal zoals het hoort. Tot de volgende @Roger_R

1 like

Ook ik van de week een leuke deal gehad met Roger.
Communicatie was top en geld stond gelijk op mijn rekening. Voor herhaling vatbaar!

1 like

Positieve ervaring ook met @Roger_R. Leuk kistje verkocht, lekker vlot en zonder gedoe👍Veel plezier ervan!

1 like

Seiko SNZF17 verkocht aan @Roger_R. Zeer vlotte communicatie en betaling. Bedankt, Roger!:+1:

1 like

De Omega aqua terra gekocht van @Roger_R
Bier en pizza stond klaar na m’n reis naar het verre noorden. Top gozer en prachtige klok. Thx again!

3 likes

Steinhart verkocht aan @Roger_R ;
Goede communicatie, snelle betaling en prima.deal :+1:
Kortom; aanrader.

1 like