Ik zorg voor de chips!..
gtst of onderweg naar morgen…heerlijk…B)-
Ik zorg voor de chips!..
gtst of onderweg naar morgen…heerlijk…B)-
Ben ik het helemaal mee eens
Hans show us what you got
Wat ik met mijn eigen ogen heb gezien zijn 2 Yachtmasters staal/platina jumbo.
Komt nog bij dat zijn vrouw een mooie Hulk om had bij aankomst en vertrok met een Yachtmaster om de pols.
Dus Hans heeft wel degelijk serieuze klokken
Groetjes
Ja gisteren heb ik hem een pb gestuurd met mijn naam email adres en telefoon nummer.
Ik vind het zo flauw om mij aan te vallen voor eigenlijk helemaal niets belangrijks.
Zijn toch allemaal horlogeliefhebbers toch.
He we doen het anders…IK geef een rondje voor het hele horlogeforum en ik beloof jullie dat ik de eerstvolgende rikketik aanwezig ben en kunnen jullie een biertje of ander genotglaasje van mij drinken afgesproken?
Gaan we toch een heerlijk 2012 in .
En wat is hij mooi die yachtmaster
Het bevreemd mij zeer dat enthousiasme van een poster (hoe taalkundig en spellingstechnisch waardeloos geformuleerd ook, maar daar is jongjong zeker niet uniek in hier) in combinatie met aankopen waar anderen misschien van moeten blijven dromen, op het forum hier vaak wordt beantwoord met een soort bewijsplicht door middel van foto’s. Vragen om foto’s uit enthousiame is leuk, hier lijkt erop dat de foto’s Een vereiste zijn om überhaupt serieus genomen te worden.
Het enthousiasme en de liefhebberij zouden toch los moeten kunnen staan van daadwerkelijk bezit van horloges door jezelf en anderen? Sommigen patsen graag met foto’s van hun (dure) aankopen. Dat wordt dan weer wél geaccepteerd.
Ieder forum krijgt de posters die het verdiend (op basis van de heersende sfeer)!
He we doen het anders…IK geef een rondje voor
het hele horlogeforum en ik beloof jullie dat ik
de eerstvolgende rikketik aanwezig ben en kunnen
jullie een biertje of ander genotglaasje van mij
drinken afgesproken?
Gaan we toch een heerlijk 2012 in .En wat is hij mooi die yachtmaster
Als jezelf inkopen op een forum noodzakelijk is kan Henrik beter contributie gaan vragen, daar kan het forum leuke dingen mee doen, zoals verlotingen van Yachtmasters - Ik kom niet op de RikkeTik maar drink er zelf nog wel eentje op het nieuwe jaar.
is wel een goed idee trouwens
Ik ben voor contributie
Hans, dat zal dan waarschijnlijk wel per account gaan dan
Nou, ik had het idee dat er wel wat meer aan de hand was dan alleen maar het opvragen van bewijslast omdat het hier om dure horloges zou gaan. Ook als het goedkopere horloges waren geweest dan was dit volgens mij gebeurd. Dan geeft jongjong51 ook nog aan dat hij het wel een een goed idee vindt om contributie te vragen, wat dus betekent dat we betalen voor een paar posts met vage foto’s. Wel een horlogeliefhebber zeggen te zijn, maar de moeite nemen om op een horlogeforum even goede foto’s te posten ho maar. Nee, dan ben je een lekkere liefhebber! Hoe kun je nou met droge ogen je eigen post teruglezen, waarin je zegt zo blij te zijn met je mooie horloge en dan iets laat zien wat net zo goed een roze poedel in de mist kan zijn?
Het bevreemd mij zeer dat enthousiasme van een
poster (hoe taalkundig en spellingstechnisch
waardeloos geformuleerd ook, maar daar is jongjong
zeker niet uniek in hier) in combinatie met
aankopen waar anderen misschien van moeten blijven
dromen, op het forum hier vaak wordt beantwoord
met een soort bewijsplicht door middel van foto’s.
Vragen om foto’s uit enthousiame is leuk, hier
lijkt erop dat de foto’s Een vereiste zijn om
überhaupt serieus genomen te worden.Het enthousiasme en de liefhebberij zouden toch
los moeten kunnen staan van daadwerkelijk bezit
van horloges door jezelf en anderen? Sommigen
patsen graag met foto’s van hun (dure) aankopen.
Dat wordt dan weer wél geaccepteerd.Ieder forum krijgt de posters die het verdiend (op
basis van de heersende sfeer)!
zou dat niet komen omdat de poster op ander fora ook door de mand is gevallen??
Heb dit draadje nu helemaal gevolgd, maar snap er eigenlijk niets van, komt omdat ik van het verleden niets kan terug vinden.
Hz heeft hier bij enkele leden een nare smaak achter gelaten blijkt.
Heb het echter wel met veel plezier gelezen, vele mede forumleden hebben een soort humor die mij wel bevalt, dus van mij mag deze nog wel even doorgaan,idd met een biertje in de hand en een bak chips binnen bereik vermaak ik mij prima .
(tu)
Heb dit draadje nu helemaal gevolgd, maar snap er
eigenlijk niets van, komt omdat ik van het
verleden niets kan terug vinden.
Hz heeft hier bij enkele leden een nare smaak
achter gelaten blijkt.
Heb het echter wel met veel plezier gelezen, vele
mede forumleden hebben een soort humor die mij wel
bevalt, dus van mij mag deze nog wel even
doorgaan,idd met een biertje in de hand en een bak
chips binnen bereik vermaak ik mij prima .
(tu)
Vooral het taalgebruik is uniek, werkelijk alles wat er in een tekst
fout kan gaan, gaat ook fout.
Als je het leest, lig je constant in een deuk.
Ik verheug me dan ook telkens weer op een reactie.
Hij zou eigenlijk een boek moeten gaan schrijven.( wel zorgen voor een goede corrector)
Fantastisch! Geniet er samen, in goede gezondheid van.
kijk even mijn grote vriend ik heb net een foto geplaatst.hoop dat je ze duidelijk ziet want fotograferen is niet echt mijn ding.
Zeg er bij dat ik niet tegelijkertijd graag de zelfde horloge als mijn vrouw draag want dan hoor je vaak…2 halen …1 betalen.fijne avond
Zeg er bij dat ik niet tegelijkertijd graag de
zelfde horloge als mijn vrouw draag want dan hoor
je vaak…2 halen …1 betalen.fijne avond
Laat je niet gek maken, gewoon lekker dragen waar je (jullie) zin in hebt (hebben)
Het zijn mooie horloges die gedragen verdienen te worden, dus hup, gooi hem om de pols (tu)
Het horloge op zich is niet echt mijn ding, maar een setje vind ik dan wel weer wel leuk. Het is in ieder geval leuk om te zien dat je vrouw / vriendin een mooi horloge ook kan waarderen. Zolang je de setjes beperkt houdt tot horloges en niet gaat doortrekken naar fietsen en trainingspakken, is er niets aan de hand
Dat heb je nu ook al meerdere malen aangegeven (dat je het horloge niks vind).
Ieder heeft zijn eigen smaak uiteraard maar wat vind jij dan wel mooi?
No offence by the way
Dat heb je nu ook al meerdere malen aangegeven
(dat je het horloge niks vind).Ieder heeft zijn eigen smaak uiteraard maar wat
vind jij dan wel mooi?No offence by the way
No offence taken, maar je bent wel wat te kort door de bocht.
Ohw dan heb ik je verward met iemand anders sorry…
Maar niet echt jouw ding is toch een beetje hetzelfde als een horloge niks vinden.
Maar goed…wat vind jij mooi dan??? Ben nieuwsgierig.