Oh ja, zeker!! Kopen en houden.
-resultaten uit het verleden bieden geen garantie, zo ook niet mijn nonadvies-
Ja duh… anders zou die wel ergens anders in beleggen toch?
Oh ja, zeker!! Kopen en houden.
-resultaten uit het verleden bieden geen garantie, zo ook niet mijn nonadvies-
Ja duh… anders zou die wel ergens anders in beleggen toch?
Ik moet zeggen dat ik ze beide extreem lelijk vind, maar de aantrekkingskracht van de kroon doet soms gekke dingen met mensen…
Succes met de aankoop in ieder geval ![]()
okee, dat misschien nog. Maar als ik ooit een Rolex koop (wie weet) en daarna verkoop (twijfelachtig) en een potentiële koper komt 'm wegen en begint te mekkeren over grammetjes goud, dan verlaat die mijn woonst door het raam met gratis meename van enige stukken glas.
Ik moet zeggen dat ik ze beide extreem lelijk vind, maar de aantrekkingskracht van de kroon doet soms gekke dingen met mensen
Ik vind die day-date, mits in heel goeie staat, een prachtig horloge. Met of zonder kroontje - eerder omgekeerd eigenlijk, het feit dat het Rolex is zou mij vroeger hard hebben tegengehouden. Tot op het punt dat ik de Bulova kloon ervan lang heb begluurd en nog altijd zou overwegen (Bulova is cool, en heeft een mooi logo) ware het niet voor de pijnlijk ongeïnspireerde kopie. ![]()
Ik vind het model ook niet het probleem, maar de staat en die overdaad aan steentjes is echt geen gezicht.
PS ik kom zelf niet verder dan een Tudor Prince Oysterdate in de collectie.
Oh, ja, die gouden met steentjes is voor oliesjeiks met een micropenis. ![]()
De sobere witgouden zijn wel super, vind ik.
Ik zou die meteen die telefoonboek aan tekst op de wijzerplaat vergeven.
Wel vervelend dat je zo direct niet ziet hoeveel meter het ding onder water kan en hoe je dat omrekent in voet…
de18078
Die stenen zijn er niet door Rolex opgezet. In de bezel lijkt ook een steen te missen. Dit lijkt mij dus een brakke belegging.
Ok, bruto 4 jaar, netto 2 minuten
Die stomme belastingdienst ook altijd hè je houdt niks meer over
de betere belegging
Het beste alle twee aanschaffen en dan vervroegd pensioen!
Ik zou er inderdaad vanaf blijven.
Vooral, of alleen, nieuwsgierig waar de RNH voor staat op de clasp.
Is er lelijk ingestanst. Denk iemand zijn initialen. Niks wat met Rolex te maken heeft.
Het leek me inderdaad gestanst, niet gegraveerd. Een stuk personalisatie is op zich wel mooi, zie je bijna niet meer omdat iedereen zich druk maakt over de resell waarde. Niet fraai uitgevoerd overigens inderdaad.
Is verkocht voor 11.000 +30% kosten…gezien de diamater van 13,5cm was mij dat te veel en de 118239 voor 22.000€ is wat duur, black dial met diamntjes bij een handelaar
![]()
Wat wil je nu precies? Een leuk horloge of een belegging? Je kan zelf ook best eerst wat onderzoek doen voordat je zo’n topic start. Om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten moet je toch met iets beters komen.
Ik denk dat deze de betere belegging is maar ik wacht nog af…
Als je horloges zoekt als belegging zou ik horloges in andere conditie kopen ![]()
Als je horloges zoekt als belegging zou ik
afgetrapte gouden dameshorloges voor de goudprijs kopen. Kan geen Rolex voor list tegenop ![]()