Rolex (alhoewel...), erfstuk

Lumedots niet uitgelijnd met indices. De onderkant van de wijzers zijn nagenoeg gelijk terwijl die van de secondewijzer een stuk langer moet zijn. Zou toch even de caseback verwijderen.

1 like

Was mijn vriendin ook maar een automaat dan.

wat een gedoe steeds

5 likes

:rofl::rofl::rofl:

Dat @Sand er steeds tussen zal vast ook niet helpen.

23 likes

Ik begrijp dat een automaat loopt door even te schudden. Maar vind het toch wel heel erg knap dat je, zonder er al te veel verstand van te hebben. Het ding niet volledig kan opwinden zonder kroon, dit kan bepalen. Of je moet wel heel erg lang schudden :joy:

Leuk horloge inderdaad. Kan heel goed een M 15000 serie zijn. Dacht alleen dat deze gezien de leeftijd een open 6 zou moeten hebben. Kan zijn dat ik me vergis. Zou het ding laten controleren op echtheid. Dan weet je meteen waar je aantoe bent. Dan een servicebeurtje laten geven. Kroontje erop en er een net croco bandje aan hangen. En eventueel genieten van je erfstuk.

Heel erg rijk zal je er verder niet van worden.

Succes!

1 like

Gecondoleerd

Hoeft niet hoor

8 likes

Blijft lastig hè :face_with_hand_over_mouth::grimacing:

2 likes

Gecondoleerd

Jammer dat de familie dat achterlaat, maar goed niet iedereen kan met warme hand schenken.

Ach gewoon dragen en genieten.

Inderdaad.

En ik snap wel dat hij voor deze een topic aanmaakt (goudkleurige wijzers/ goudkleurige kroont/ oud) als je verder niks met horloges hebt maar wel het merk kent.

Hopelijk is het een begin van een mooie hobby.

Gr. Roel

2 likes

Sterkte met het verwerken van je verlies. Gecondoleerd. Hoewel het geen echt Rolex is, is het wel een echte herinnering aan een voor jou dierbare, dat alleen al is ontzettend waardevol

1 like

gecondoleerd

@wout15 uit nieuwsgierigheid, wie heeft jouw topic verplaatst naar de Rolex Only categorie? Daar heb je een notificatie van gehad.

Iemand met humor

3 likes

Ik zet eerder in op anoniem geldingsdrang en lid van de zelfbenoemde forumpolitie.

1 like

Als het een erfstuk is met emotionele waarde, lekker dragen. Boeie dat hij niet echt is.

Mee eens. :white_check_mark: