Rolex Daytona: nep

De gravering op de binnenring geeft ook aan dat hij nep is… de letters van ROLEX moet telkens op een streepje uitkomen.

Maar jij wist natuurlijk al dat hij nep was? Alleen al de vraagprijs was een indicatie vermoed ik.

Bij deze is het echt slecht gedaan inderdaad, maar zelfs authentieke Rolexen zijn soms niet goed uitgelijnd. De rehaut van neppe horloges is soms nog beter uitgelijnd, dit gaat dus niet altijd op, altijd scherp blijven.

Als je ziet dat het plaatje al zoveel afwijkt tov die op chrono, de prijs fors lager is dan de marktwaarde en er een kaartje met een referentienummer van een ander horloge bij zit, wat wil je dan nog meer weten over het vlees wat je in de kuip hebt? Of het een goede of een slechte nepper is ofzo?

ho ho deze man heeft misschien nog nooit van zijn leven een echte Rolex in handen gehad.

Zeker wel:

Fake, dus hier mag een :closed_lock_with_key: op?

1 like

:popcorn:

Genieten dit topic haha

Deze is nog nepper dan het lichaam van Kim Kardashian.

3 likes

Ik had eigenlijk nog nooit een daytona bekeken wegens geen feeling met dat type

Nee had er niks aan hoor, zoals ik al schreef niet mijn ding zo’n Daytona

Plaatje voor de sfeer

7 likes

Nog niemand melding gemaakt van de linker subdial die een 2, een 5 en een 7 aangeeft? :joy:

5 likes

Klopt, die 12 - 3 - 6 - 9 horen een 2 - 5 - 7 te zijn…

1 like

Dat je hier serieus 36 posts aan kan wijden…:crazy_face:

1 like

Komt niet in de buurt. Dit ziet er niet uit.

Ik pleit voor een stickerfunctie op HF

afbeelding

Wie volgt?

5 likes

We weten hoe een echte eruit ziet.
We weten ook dat wat jij bovenaan post geen echte is.

Als je dat zelf niet kan zien, ga dan niet in deze prijsklasse shoppen bij niet-zekere verkoopadressen.

Zomaar een gratis tip.

image

1 like

Dat is er toch al lang?

CAT7 (1)

3 likes

Vind dit altijd typisch zo’n trustlevel-1 topic… mijn opa,oma,buurman kees,buurvrouw truus, zus, broer had nog ergens een horloge liggen, ik weet eigenlijk zelf wel dat ie nep is maar kijken jullie ff :face_with_hand_over_mouth:

2 likes