Haha! Misschien dat hij geen PCL’s heeft?
Ennu, ze lopen allemaal vrij aardig hoor die Rolexen.
Haha! Misschien dat hij geen PCL’s heeft?
Ennu, ze lopen allemaal vrij aardig hoor die Rolexen.
BLNR!
Jij bent van de blauwe accenten. Duidelijke keus als het budget het toelaat.
Pcl of niet… Het hoort er mijn inziens op en anders laten aanpassen.
Zonder pcl vond ik het uiteindelijk toch minder mooi (wissel met sub band).
De enige reden dat ik de PCL’s minder vind, is de krasgevoeligheid.
lastig, lastig!
De endlinks lopen niet mooi mee met de bolling van de lugs. De oude yachtmaster had dat ook. De nieuwe gelukkig niet meer. Mooie verbetering.
Qua prijs liggen de BLNR en de SD vrijwel gelijk. En je het gelijk, blauwe accenten vind ik mooi. Maar de hele combi van flashy blauw met PCL’s vind ik toch minder. Benook bang dat het gaat vervelen.
Voor mij de sub date maar dan wel een 14060(m) of eerder. Niet vintage maar wel iets minder steroïden. De BLNR is prachtig maar die PCL zou ik ook niet aan kunnen wennen, past minder bij je schat ik zo in.
Ik zou persoonlijk voor de Sea-Dweller gaan, maar is de Hulk ook niet wat? Persoonlijk vind ik die mooier als de GMT of de BLNR.
Goed punt! Ik heb echter niets met groen helaas.
Oké helaas. Wat is de omtrek van je pols? Je kan dan op internet alvast wat wrist shots vinden van de gewenste modellen.
Is het een gek idee op die PCL’s te laten brushen? Dan lijkt het mij ook een veel mooiere klok.
Edit en boem;
Kan natuurlijk, maar originaliteit vind ik toch ook wel belangrijk. En ik twijfel erover of ik het blauw mooi blijf vinden.
Tja, dan hou ik verder mijn mond…
Is meteen ook de allerduurste
Geld is toch geen issue, zoals ze vroeger bij Rolls Royce zeiden: “als je moet vragen wat ie kost, kun je hem waarschijnlijk toch niet betalen…”.
De 116600 een aantal keer in het echt mogen passen, echt prachtig. Wel iets dikker dan de 114060 inderdaad. Maar op zo veel vlakken anders dat ik het wel zou weten. Van kast tot saffier, van lugs tot datum zonder cyclops, als je goed kijkt een totaal ander horloge. Bovendien is de Glidelock IMO in de praktijk handiger/fijner dan de Easylink die de BLNR, Hulk en GMT Master II hebben. Succes!