Haha…kon het weten…nog niet verkocht dan
Nee niet verkocht. Twijfel ook nog dus maar niet meer te koop tot ik het zeker weet haha
Wat aanbiedingen gehad. Maar ik heb geen haast.
Advertentie staat nog op een klein kiertje…
Explorer! Klaar.
Explorer, makkelijk
Rolex Explorer II.Heel mooi horloge.
Van heer naar patser in één wissel. Doe het niet en zoek gewoon een andere band voor je Zenith.
Andere band voor je Zenith, of andere Zenith op staal…
Patser…met een explorer?? Mwoah.
Hoop reacties! Leuk! Zaterdag ga ik eerst de 40 mm Explorer maar eens passen.
En anders is dit misschien een optie:
Maakt hem wat stoerder/sportiever
Ook de laatste optie niet nemen.
Volg de raad van je vriendin, en kies de explorer, heb je een klasse horloge + vriendin die er kijk op heeft.
Ik zou de Zenith houden. Het is een erg fraai horloge en ze hebben er vast ook wel een stalen band voor?
De Explorer 's zijn hot deze dagen.
Luister een keer naar je vrouw!
Vele vallen over de subdails bij de Zenith maar ik vind de indexen juist zo groot / uitgetrokken.
Verder wel een knappe klok. Maar ik ben zelf gewoon heel erg van het conservatieve wat je bij Rolex veel terug ziet.
Lulkoek natuurlijk.
Ik vind de Zenith persoonlijk veel knapper, ik heb de explorer gekte nooit echt begrepen
Haha, wat natuurlijk ook nergens op slaat, zal binnenkort effe een plaatje posten van mijn Seiko Tuna naast mijn Rolex GMT
De Zenith houden en een Explorer erbij nemen. Als dit niet binnen budget valt, Zenith eruit en Explorer erin.
Mis, ben zeker geen Seiko-fan. Maar ik vind een Zenith veel meer uitstraling hebben dan een willekeurige Rolex.