Rolex Explorer 2 16570 vs Zenith El Primero Pilot

Haha…kon het weten…nog niet verkocht dan :wink:

1 like

Nee niet verkocht. Twijfel ook nog dus maar niet meer te koop tot ik het zeker weet haha

1 like

Wat aanbiedingen gehad. Maar ik heb geen haast.
Advertentie staat nog op een klein kiertje… :wink:

1 like

Explorer! Klaar.

1 like

Explorer, makkelijk

1 like

Rolex Explorer II.Heel mooi horloge.

1 like

Van heer naar patser in één wissel. Doe het niet en zoek gewoon een andere band voor je Zenith.

3 likes

Andere band voor je Zenith, of andere Zenith op staal…

1 like

Patser…met een explorer?? Mwoah.

2 likes

Hoop reacties! Leuk! Zaterdag ga ik eerst de 40 mm Explorer maar eens passen.

En anders is dit misschien een optie:

Maakt hem wat stoerder/sportiever

Ook de laatste optie niet nemen.
Volg de raad van je vriendin, en kies de explorer, heb je een klasse horloge + vriendin die er kijk op heeft.

1 like

Ik zou de Zenith houden. Het is een erg fraai horloge en ze hebben er vast ook wel een stalen band voor?

1 like

De Explorer 's zijn hot deze dagen.
Luister een keer naar je vrouw!

1 like

Vele vallen over de subdails bij de Zenith maar ik vind de indexen juist zo groot / uitgetrokken.
Verder wel een knappe klok. Maar ik ben zelf gewoon heel erg van het conservatieve wat je bij Rolex veel terug ziet.

2 likes

Lulkoek natuurlijk.

Ik vind de Zenith persoonlijk veel knapper, ik heb de explorer gekte nooit echt begrepen :blush:

2 likes

Sstttt…@Tomhster is een Seiko fanboy…dus anti Rolex.

1 like

Haha, wat natuurlijk ook nergens op slaat, zal binnenkort effe een plaatje posten van mijn Seiko Tuna naast mijn Rolex GMT :joy:

2 likes

De Zenith houden en een Explorer erbij nemen. Als dit niet binnen budget valt, Zenith eruit en Explorer erin.

2 likes

Mis, ben zeker geen Seiko-fan. Maar ik vind een Zenith veel meer uitstraling hebben dan een willekeurige Rolex.