Rolex Explorer 2 zwart

Als je de nieuwere 42mm versie bedoeld. Dan is dat volgens mij niet zo interessant.

Ik persoonlijk zou hem ook niet onder list kopen, dan liever de oudere 40mm versie.

3 likes

Maar als je een 1 zoekt moet je een 2 niet kopen

3 likes

Zou HanDavinci een pseudoniem zijn van Willem Alexander die op dit forum stoom komt afblazen als ie weer eens wordt afgeblaft door Maxi…?

2 likes

Wel af te raden als je geen kennis hebt om die vraag zelf te beantwoorden :wink:

5 likes

Ok bedankt voor jullie reacties, kon er inderdaad een krijgen. Was aan het twijfelen om hem te kopen aan list. Weet niet of deze ook moeizaam te verkrijgen is en dacht misschien wil iemand hem hebben voor de list prijs dan neem ik hem. Er op verdienen hoef ik niet als het iemand van het forum is. Ik heb mijn geld al verdiend.

Ik heb een beetje haat liefde verhouding met de 42mm Explorer II.

Uiteindelijk is voor mij de 40mm toch de juiste keuze geweest.

De Explorer II is list duurder dan gebruikt, omdat je ze nog weleens tegenkomt bij de AD. Wellicht veranderd dat nog. Als je gebruikt koopt zou ik niet meer dan 6500€ uitgeven, anders even doorsparen.

1 like

Ook die tijden zijn geweest met de huidige gekte

2 likes

Als Rolex modellen ver onder listprijs op Chrono24 staan dan lijkt het mij niet het investeren waard, alleen GMT’s, Daytona’s en subs zijn interessant voor speculanten…

Zo idd zeg, 1.5 maand geleden had ik een 42mm in mn handen uit 2012 voor 6200€ (Handelaar), maar de prijzen zijn inderdaad belachelijk hard gestegen.

1 like

Nee. Lelijk. 16570.

1 like