Rolex gevonden in lade

Ja, dat is wel een erg mooi horloge. Viel ook wel meteen op.

Pfoe, lastig want zo scherp zijn je foto’s nu ook weer niet.

Dit lijkt me er in elk geval 1…

De uurwerken waar ik vooral in geïnteresseerd ben op dit moment zien er ongeveer zo uit van binnen. Op de wijzerplaat staat vaak gewoon junghans, of net als het dameshorloge uit je openingspost (alleen dat is Quartz) ook met een ster.

Nee, dat is een PR 516, die zijn altijd voor @Climholland :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Of een leuke tropical!

1 like

:rofl::rofl::rofl::rofl:
Ik zag hem ook al liggen. Ernstig dit.

2 likes

Ik wil hem gerust liefdevol overnemen :joy:
Sowieso beetje geven, binnenwerkjes in Sicura’s zijn pennegangen en durven wel eens kapot te gaan of slecht re lopen na lang stil te hebben gelegen

Zitten een aantal leuke projecten bij :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Precies die!

1 like

Ik zal deze week van elk horloge een goede foto maken. Dan gaan ze in 1 post in het verkoopdeel.

1 like

Dat jumphour horloge blijft ook geweldig mooi zeg!

Ik ruil ook alles tegen een 126710BLRO :innocent:

Sommige jumphours kunnen ook waardevol zijn maar veel hangt af van het uurwerk, kun je hem open maken?

Deze vond ik ook wel mooi:

1 like

Nou, op veler verzoek

Uploaden: 20210411_113522.JPG… Uploaden: 20210411_113921.JPG… Uploaden: 20210411_114007.JPG… Uploaden: 20210411_114236.JPG… Uploaden: 20210411_114245.JPG…

13 likes

Tsjonge! Dat is nogal wat …
Succes!

Ik vind die Rolex wel heel erg gaaf. Wat mag deze kosten?

Met de Rolex ga ik denk ik zelf aan de slag. Ik denk dat ik hem een beurt ga geven in ieder geval en dan verder kijken. Dan kan ik rustig de waarde bepalen. Ze staan namelijk voor hoge bedragen (~2500,-) te koop (in werkende goede staat natuurlijk). Maar vraagprijs is geen verkoopprijs natuurlijk, dat weet ik ook.

Ik heb hem vanochtend schoongemaakt en hij lijkt in uitzonderlijke staat, met een bijna onaangetaste plaat :slight_smile: Dat zal wel helpen.

Het serienummer blijkt ook nog eens te duiden op 1952, het geboortejaar van mijn pa. Jammer dat hij niks om horloges geeft.

2 likes

Volledig begrijpelijk. Mooie vondst! Hopelijk krijg je hem in een mooie staat.

Leuk dingetje ja, maar 2,5k voor een 32mm handopwindertje… heel ambitieus :slight_smile:

1 like

Zo bedoelde ik het ook niet hoor :innocent: Bedoelde meer dat het alle kanten op gaat en ik dus geen idee heb :wink: Ik hoop zelf er zo’n 1500 mee op te kunnen halen. Weet niet of dat ook te ambitieus is :slight_smile:

1 like