‘rolex’ horloge

en waarom heb je deze dan gekocht?

nieuwschierigheid of hij echt of nep was

1 like

zoals @Chlorophyl al zei, om dezelfde redenen dat mensen een lot in de loterij kopen. “Het zal wel niks worden. Maar stel je eens voor dat het wel raak is!!!”

Aan het einde van de dag heb je gewoon je geld weggegooid.

2 likes

je dacht dus dat er een kans aanwezig was dat hij echt was? :scream: Ik wou dat ik net zo optimistisch was als u.

1 like

ja ik ben nu eenmaal een optimist😂

4 likes

:joy::sob:

Zuchttt

1 like

:thinking:

🫣

Als het goud is is afgesleten kun je 'm beter laten liggen, Rolex gebruikt in de regel massief goud en geen verguld staal. Er zijn een enkele uitzonderingen maar dan gaat het om eenvoudige vintage modellen en niet een datejust of day date.

2 likes

oke

Er zijn wel meer dingen waaraan je het kunt zien, maar dit is een eenvoudige vuistregel voor als je weer een rommelmarkt aan het afstruinen bent :blush: Ik hoop dat je een keer geluk hebt en een horloge tegenkomt wat je mooi vindt en/of veel waard is.

1 like

wat voor dingen zijn dat

het is niet afgesleten er zit iets van een zwart laagje over heb on het midden er iets vanaf gepoetst

1 like

een kant gepoetst

3 likes

:confused:

Hoe ziet de binnenkant er uit?

Ik vind eigenlijk dat als je hier ontdekt dat je horloge nep is, je vervolgens een kleine video moet posten waarin je het onding kapot slaat.

6 likes

weet ik niet hij is al beschadigt ik ga hem niet oprn maken

Excuses voor een aantal van onze vervelende leden die het nodig vinden om u op deze wijze antwoord te geven op uw vraag.
Als horlogeforum hebben wij een apart gedeelte opgezet, speciaal voor vragen zoals u heeft gesteld. Echter, ook daar weten deze aanstaande ex-leden zich te manifesteren.
Jammer, want zo vermindert het ledenaantal vrij vlot.
Gelukkig krijgen we daar weer nieuwe, enthousiaste leden voor terug.
Dit topic is nu gesloten en zal worden opgeschoond.