Rolex “humor”...

“de mensen”… Bedoel je hier daadwerkelijk de meerdere miljard aardklootbewoners die geen Rolex hebben ? Die zich stuk voor stuk druk maken…?
Misschien kun je “de mensen” wat nader preciseren, want zó klinkt het wat generaliserend… :sunglasses:

2 likes

Je mag best klagen. Iemand heeft namelijk touwtjes om je pols geknoopt.

8 likes

Elke keer als ik er een tekening over probeer te maken vlekt de inkt door mijn eigen tranen. Man wat was dát dom! Het doet nog pijn.

8 likes

Op zich niet zo gek als je er geen hebt en er wel een wil hebben :smile:

Dan is dit niet de aanbieding die je daar overheen gaat helpen :grimacing:

1 like

Of maar 1 :joy::joy::joy:

2 likes

Tja wat is duur… uit principe koop ik niet boven list!!! Daarnaast is een Rolex geen goedkoop horloge; maar duur?! Vindt het zelf toch het goedkope begin van de echt hogere klasse horloges.

Ja beetje pauper dat :joy::joy::joy:

1 like

Vind. Van ik vind.

Maar dat terzijde. Alles is relatief. Maar ik denk dat de meeste mensen vinden dat alles boven de €5000 toch echt wel duur is voor een horloge.
:v:

3 likes

Deel dat even door 20, als je echt de meeste mensen bedoelt.

8 likes

Man, die is echt zo oud als het internet. :no_mouth::smirk:

2 likes

De manier waarop een Rolex wordt gemaakt, de ‘heritage’ de status, de onbereikbaarheid maakt dat deze prijzen prima conform de marktwaarde zijn.

Dus heb je het geld, koop er één. Prima investering!
Vind je Rolex het einde? Nog prima-er.

Maar hou je smoel er een keer over. Tenzij een NA topic met mooie foto’s.
Jullie (wie de schoen past…) verpesten de leuke kant van de Rolex door je als vervelende broekies te gedragen en aan iedereen te vertellen dat je een loser bent als je er geen hebt. Grow up.

Ik wilde het even kwijt. En ja ik heb geen Rolex meer. En nooit gehad ook. Dus ik kan het weten.

4 likes

Ik las het als humor, hoor.

Ik vroeger ook maar ik ben er achter gekomen dat ze het stiekem echt menen…

1 like

Rolex boys incoming…

Wat zijn jouw merken?

image

5 likes

:sunglasses::sunglasses::sunglasses::sunglasses:

2 likes

prachtig!

1 like

Maar ook dáárvoor geldt dat je regelmatig dezelfde modellen voorbij ziet komen. Weinig verrassingen meer. En dat voor dergelijke dure ‘klokjes’…

1 like