Rolex met suiker.. Done or not done ?

Ik deel de mening van velen… beetje fout :slight_smile:
Wel een mooie klok… Maar ik ga toch maar veilig voor een 116234 met zilvere sunburst plaat.

1 like

Ik vind het wel mooi.

Steentjes zijn echt niet alleen voor vrouwen, imo is hij mooi.

Steentjes, liever niet.

Maar gezien de rest van dit horloge “sober” is, vind ik het kunnen, en zelfs mooi.

1 like

Dameshorloge, ook vanwege de maat. Bij oudere heren van de andere gezindte zou 't kunnen. Ik denk meteen aan Prince de Lignac, in die hoek… :grin:

Not done. Diamonds are a girl’s best friend.

Sorry Diabetici :grimacing:

In deze uitvoering issie best mooi

1 like

Ultiem geweldig, suiker, goud glimmende middenschakels! Lekkere drukke bezel maakt het geluk compleet! Jammer dat ie niet in 45mm leverbaar is. Nu blijft het toch een beetje een wijvenklok.

3 likes

Zou het niet zo snel kopen. De enige gesuikerde Rolex die er toe doet is;

http://supernova-lux.com/wp-content/uploads/2013/03/Rolex-Daytona-Rainbow.jpg

1 like

Een Daytona is een vrouwenklok.

1 like

Sub, Dweller, Deep Sea zijn ook vrouwenklokken tegenwoordig. Lekker boeiend!

1 like

Zo dan. Die is bijna net zo erg als het Mobutu-model! …met luipaardprint etc…

Toch gek. Ben in 2007 in het hoofdkantoor geweest, gegeten met stafleden in het staf-restaurant, alles poep-chic en formeel, je vindt in het hele gebouw geen man zonder stropdas.

En dan toch dit soort kermis-grijpmachine-klokkies maken… :flushed: :grinning:

Over smaak kan je van mening verschillen.
Kijk maar naar links van P.J.R.
En dan doel ik niet op een horloge.

Beauty is in the eyes of the beholder.

Hier wel van die "gezindte"maar nog niet zo oud…nee brrr hier gaan mijn nekharen van overeind staan :stuck_out_tongue:

Voor mezelf persoonlijk… Nee! koffie met, maar horloge graag zonder suiker!

Ik raakte laatst even in gesprek met een Arabische man uit Londen bij de Subway die had een DJ II om met suiker en hem stond ie perfect.

Deze:

Om maar even een vergelijk te maken het schreeuwerige minderwaardigheidscomplex met overgewicht Archieluxury! Typerende foute Rolex drager staat bij hem ineens redelijk zielig een DD met diamond dial, zeker i.c.m. sunburst!

Als je Antonio Banderas of Eddy Murphy met een DD met suiker om ziet lopen kan het ineens prima.

Ligt helemaal aan het type en uiterlijk van de desbetreffende horlogedrager.

Groeten,

Noel.

Och, weet ik zo niet, dit is best mannelijk en ik zie mijn vrouw geen 40 mm horloge dragen…

1 like