Had nooit gedacht dat dit ‘ouwe ding’ zulke enthiousiaste recaties zou oproepen bij de liefhebbers. (op het Rolex forum krijg ik soortgelijke reacties:D)
Genesis
Had nooit gedacht dat dit ‘ouwe ding’ zulke enthiousiaste recaties zou oproepen bij de liefhebbers. (op het Rolex forum krijg ik soortgelijke reacties:D)
Genesis
Het is gewoon een smerig mooie klok!
Het is gewoon een smerig mooie klok!
Genesis
Goud staal is voor watjes
Goud staal is voor watjes
Dan heb jij me nog nooit irl gezien.
Genesis
Echt een heerlijke Sub de 16800.
De plexi 1680 is prachtig, maar saffier heeft toch wat meer praktische voordelen.
Kwestie van smaak uiteraard, maar ik zou deze nooit wegdoen voor een staal/gouden Sub. In ieder geval een goede zet om 'm weer in originele staat terug te brengen.
Denk ik tot op heden anders over, dat het een ‘bijzondere’ uitvoering is ala, maar de gd/st editie was en is nog steeds mijn jongensdroom.
Maar ik ga daar eens rustig overnadenken en kijk wat er er van vind.
Genesis
Wat ook een specifiek en cool detail is… is de zogenoemde “drunken L”.
De “L” staat niet gecentreerd onder de kroon (dit zie je bij latere glossy platen wel) en dit hebben deze vroege 16800’s allemaal (tu)
Leuk Rob, erg leuk… (tu)
Gr. Roel
Mijn grail (tu) (samen met een '82 5513)
Wat ook een specifiek en cool detail is… is de
zogenoemde “drunken L”.De “L” staat niet gecentreerd onder de kroon (dit
zie je bij latere glossy platen wel) en dit hebben
deze vroege 16800’s allemaal (tu)Leuk Rob, erg leuk… (tu)
Gr. Roel
Gezien je actuele kennis & enthiousiasme is je liefde voor dit merk dan toch nog onverminderd groot.
Genesis
Had toch een beetje twijfel, dus heb net eens met een loep een gekeken, onder de tekst: orig rolex design staan de cijfers 16800 Dus jullie hadden gelijk.
Genesis
Krabong Schreef:
Wat ook een specifiek en cool detail is… is
de
zogenoemde “drunken L”.De “L” staat niet gecentreerd onder de kroon
(dit
zie je bij latere glossy platen wel) en dit
hebben
deze vroege 16800’s allemaal (tu)Leuk Rob, erg leuk… (tu)
Gr. Roel
Gezien je actuele kennis & enthiousiasme is je
liefde voor dit merk dan toch nog onverminderd
groot.Genesis
Ik zou wel weer een 16600 (a serie of tritium) of een 16800 (glossy of matte) maar wel met grijze datum schijf willen hebben. Ik ben voorzichtig weer eens aan het kijken
Gr. Roel