Mijn eerste en laatste. Nu heb ik geen Rolex meer.
Oh, zit ik per abuis helemaal off topic… Ik dacht dat de vraag algemener was: waarmee ben je begonnen, waarmee geëindigd. Misschien moet ik een nieuwe topic opstarten voor niet-Rolexen.
Leuk! Nu het wachten… Waar besteld btw?
Bij Certera besteld, wel 4-6 maanden levertijd, maar dat neem ik graag voor lief .
4-6 maanden
Gaat ie hem persoonlijk voor jou in elkaar zetten
.
Is toch gewoon leverbaar tegen normale prijzen, of krijg je een immense korting?
Het is de moeite waard .
Echt…ligt voor E4250 nieuw bij JK Watches.
Zou ik nooit geduld voor hebben…in 4-6mnd heb ik nl mijn grail al 12x veranderd
http://www.jkwatchstore.nl/store/1143/0/rolex-oyster-perpetual-114300-2015/
Klopt, die stond in mijn favorietenlijst. Over twee weken komt er een mooie Hamilton binnen, dat is een leuke zoethouder. Maar ik geef toe, een winterslaap zou me goed uitkomen nu .
Ik ben wel benieuwd of dat dan nu je eigen keus is of van Certera.
In dat laatste geval is het dan natuurlijk een leverancier van niks.
En benieuwd naar land van herkomst.
Uiteindelijk is het mijn eigen keuze natuurlijk, om die levertijd te accepteren.
Tuurlijk is het jouw keuze…maar er zijn zoveel goede grijze dealers binnen handbereik met top waarderingen die dezelfde prijs als Certera kunnen aanbieden en wel zeer snel kunnen leveren.
Gisteren hadden we nl alweer een aandachttrekker… nieuw hier en poste maar liefst 3x hetzelfde verhaal achterelkaar…niet erg tevreden iig.
Dat stukje heb ik even gemist, een tijdje terug heb ik juist positieve verhalen gelezen over Certera.
Maar goed, 14 dagen geleden heb ik zo’n 5-6 handelaren aangeschreven, enkel van Certera antwoord gehad en gisteren uiteindelijk de knoop doorgehakt. Laten we hopen dat deze bestelling wel fatsoenlijk verloopt!
Bizar.
Een aanbetaling kan ik nog wel snappen. 25% vind ik wel erg veel. Maar lever gewoon binnen 1-2 weken.
@sa_ Ben wel nieuwsgierig wat je moet betalen als je dat wilt delen.
Gaan we wel vanuit
Je hebt een pb.
De Certera boe roepert is ook al los gegaan op het Rolexforum…
Ja inderdaad, Logie stuurde me de link al door. Ik neem het met een korreltje zout. Ben zelf correct en duidelijk te woord gestaan.