Rolex wandklok

Naar mijn beste weten, zijn de wandklokken zoals ze tegenwoordig aangeboden worden allemaal nep.
Niet zozeer mijn wijsheid, (echt niet ;)) maar op het Amerikaanse rolexforum is er een tijd terug ook al zo’n heftige discussie over geweest.
Daar gaan ze zelfs zover om iedere advertentie op ebay te “bannen” danwel verwijderd te krijgen als een product van rolex nep blijkt te zijn.
Inclusief al die wandklokken dus.

Er zitten ook wel wat rolex-fanatici tussen daar, en vanuit hun wijsheid praat ik verder, om het zomaar te zeggen.

Ik zelf heb geen problemen met replica’s.
Ben van mening dat als je iets, in dit geval een bepaald soort horloge, mooi vind dan kan je, mocht je het origineel niet kunnen betalen kiezen voor een replica…
Maar helaas heeft het merendeel van deze kopers een bepaald stigma achtergelaten, waardoor er , ook in mijn ogen, teveel gepatst wordt met iets wat eigenlijk niets waard is.

Maar… Just my 2cents…

Pieter.

Arie Kabaalstra Schreef:

'k zal wel ongeveer een hele krokodil nodig hebben
voor een Crocobandje… :slight_smile:

(:smiley:

Ik weet niet of ze dit specifieke model maken, maar wandklokken maken ze in ieder geval wel bij Rolex.

(Op het vliegveld van Dubai, aan de andere kant staat gewoon ‘Rolex’ in plaats van de arabische tekens).

Een genuine justnodate

maardein Schreef:

Ik weet niet of ze dit specifieke model maken,
maar wandklokken maken ze in ieder geval wel bij
Rolex.

http://www.deinema.net/pic/HF/Rolex Dubai.jpg

(Op het vliegveld van Dubai, aan de andere kant
staat gewoon ‘Rolex’ in plaats van de arabische
tekens).

Die bedoelde ik dus ook.

zeno Schreef:

maardein Schreef:

Ik weet niet of ze dit specifieke model maken,
maar wandklokken maken ze in ieder geval wel
bij
Rolex.

http://www.deinema.net/pic/HF/Rolex Dubai.jpg

(Op het vliegveld van Dubai, aan de andere kant
staat gewoon ‘Rolex’ in plaats van de arabische
tekens).

Die bedoelde ik dus ook.

Idd, dergelijke klokken, ook bij sommige dealers en hotels te vinden, lijken mij ook wel authentiek.

Maar vind het van die Chineze lui wel grappig gedaan met die kast enzo.