Rolopalooza

Ik heb de zoldertrap van @Rolopalooza geschilderd en ik werd met een Delugs bandje betaald.

Heel blij en ik ga zeker weer zaken met hem doen!

6 likes

Mooi horloge gekocht van @Rolopalooza. Aardige kerel, prima deal en prachtig horloge, top dus! :+1:

1 like

Vandaag horloge overgenomen van @Rolopalooza, een hele prettige deal was dat!

Horloge zoals omschreven en verder weer een leuke babbel over horloges!

Absolute aanrader dus, bedankt!

1 like

Het is inmiddels alweer wat maanden geleden maar alsnog even een kleine tip: doe maar gewoon zaken met Roald! Zit wel snor!

1 like

Horloge verkocht aan Roald. Perfecte deal.
Aanrader :ok_hand:t2: @Rolopalooza: veel plezier ermee!

1 like

Drukke dag voor @Rolopalooza zo te zien, ik heb een horloge bij hem mogen kopen :slight_smile: Snelle communicatie en alles klopte. Helaas moest ik snel weg wegens mobiliteits problemen, maar een zeer fijne aankoopervaring.

1 like

Topdeal gedaan en zelfs twee bandjes gekregen en een ritje op de zitmaaier mogen maken.

Tot de volgende @Rolopalooza

2 likes

Vandaag een hele mooie 16600 overgenomen van @Rolopalooza. Roald heeft nog zijn best gedaan de set helemaal compleet over te dragen, tot in de details. :ok_hand:
Snelle communicatie, heldere afspraken en een leuke ontmoeting. Dus helemaal een aanrader om zaken mee te doen. :ok_hand:

4 likes

Een prima en razendsnelle deal gedaan voor een Omega band, keurig verpakt en exact volgens omschrijving ontvangen. Dank !

Mvrgr Ron

1 like

Een heel mooi horloge gekocht van Roald vanavond. Fijne deal en prettig gekletst over de hobby. Aardige en begripvolle kerel, zou zo weer een deal met hem kunnen sluiten!

2 likes

Afgelopen week Roald op bezoek gehad voor de koop van mijn horloge, aardige vent en snelle deal! Aanrader :+1:t2:

1 like

Bandje gekocht van Roald.

Snel verpakt en verzonden

+1

1 like

Horloge gekocht van Roald. Een echte aanrader.

1 like