Ik heb de zoldertrap van @Rolopalooza geschilderd en ik werd met een Delugs bandje betaald.
Heel blij en ik ga zeker weer zaken met hem doen!
Ik heb de zoldertrap van @Rolopalooza geschilderd en ik werd met een Delugs bandje betaald.
Heel blij en ik ga zeker weer zaken met hem doen!
Mooi horloge gekocht van @Rolopalooza. Aardige kerel, prima deal en prachtig horloge, top dus!
Vandaag horloge overgenomen van @Rolopalooza, een hele prettige deal was dat!
Horloge zoals omschreven en verder weer een leuke babbel over horloges!
Absolute aanrader dus, bedankt!
Het is inmiddels alweer wat maanden geleden maar alsnog even een kleine tip: doe maar gewoon zaken met Roald! Zit wel snor!
Drukke dag voor @Rolopalooza zo te zien, ik heb een horloge bij hem mogen kopen Snelle communicatie en alles klopte. Helaas moest ik snel weg wegens mobiliteits problemen, maar een zeer fijne aankoopervaring.
Topdeal gedaan en zelfs twee bandjes gekregen en een ritje op de zitmaaier mogen maken.
Tot de volgende @Rolopalooza
Vandaag een hele mooie 16600 overgenomen van @Rolopalooza. Roald heeft nog zijn best gedaan de set helemaal compleet over te dragen, tot in de details.
Snelle communicatie, heldere afspraken en een leuke ontmoeting. Dus helemaal een aanrader om zaken mee te doen.
Een prima en razendsnelle deal gedaan voor een Omega band, keurig verpakt en exact volgens omschrijving ontvangen. Dank !
Mvrgr Ron
Een heel mooi horloge gekocht van Roald vanavond. Fijne deal en prettig gekletst over de hobby. Aardige en begripvolle kerel, zou zo weer een deal met hem kunnen sluiten!
Afgelopen week Roald op bezoek gehad voor de koop van mijn horloge, aardige vent en snelle deal! Aanrader
Bandje gekocht van Roald.
Snel verpakt en verzonden
+1
Horloge gekocht van Roald. Een echte aanrader.