Rommelmarkt / Vlooienmarkt / Vrijmarkt Show hier je aanwinsten

Seiko A547-5050

Moet nog wel leven ingeblazen worden.

Eerst wat DNa verwijderen…

6 likes

Vaag klokje gevonden ik vond het logo wel mooi met die planeet. Voor die 20 euro kan ik me er geen buil aan vallen denk ik. Staat best geinig op de tropic die ik nog had liggen.

29 likes

Rommel, snel naar mij doorschuiven😂

1 like

Damn, mooie vondst!

Gelukkig hou jij niet van vintage en kan je hem zo doorsturen naar mij :smiling_imp:

1 like

Ja het is wel een oud ding inderdaad. Beetje muffig ook.

1 like

Wel echt een heel mooi ding! Kost ook een lieve duit normaal :slight_smile: Dit soort klokjes is echt wat Enicar zo’n vet merk maakt.

Enicar is niet vaag… :slight_smile:

Hey dat lijkt wel een beetje op een klokje wat ik vanmiddag gescoord heb. Mijn foto skills zijn wel iets minder.

3 likes

Seiko aanwinst schoongemaakt .

en geopend:

Zo op het eerste gezicht geen schade door lekkage.

Meer dan 35 jaar oud en in die tijd werden er zeer degelijke quartz lcd’s gemaakt!

Morgen een nieuwe batterij er in

9 likes

Kon niet laten om deze prisma dames watch te kopen op het sluiten van de markt.
Maar nou krijg ik dat ding niet goed gefotografeerd, doordat het licht er telkens anders op valt.
Zie zelf, eerste foto is het binnen vierkant donker en de rand erom heen licht en bij de tweede foto is het binnen vierkant licht en de rand erom heen donker. Overigens is het horloge veel mooier dan deze foto’s :slight_smile:(zeggen alle verkopers op MP ook altijd).
Anyway, weet nog niet wat de vrouw ervan vindt anders moet deze ook weer het huis verlaten. Typisch koningsdag: je koopt iets voor weinig en een paar uur later weet je waarom het zo weinig kostte.

2 likes

Vandaag met de kleine man maar eens langs wat kraampjes gelopen en echt geen één horloge gezien. Kortom denk dat een deel van het forum alles al weg gesnoept heeft. :wink:

1 like

Had gehoopt dat er wel wat moois van de zoldertjes af zou komen in Velp/Rozendaal. Vroeg op pad, maar alleen stilstaande Ice-watches gespot.

1 like

Niks gekocht. Alleen maar zooi gezien.

1 like

Ik heb een paar horloges gezien, een Roamer Anfibio dameshandopwinder en een titanium Commodoor quartz dingetje. Allebei laten liggen. Verder alleen maar troep.
Volgend jaar écht eens wat vroeger op pad.

2 likes

Die Archimede is een heel mooi horloge. Nooit eerder gezien ikke

2 likes

Geheel tegen mijn gewoonte een complete markt afgestruind, niks te vinden, alleen wat goedkope plastic blingbling. :sweat_smile:

1 like

€7,50 gewonnen met de Staatsloterij. Dus helaas geen substantiële bijdrage om leuk horloges te gaan te kopen.

1 like

idem, zal tot volgend jaar wanneer we de hoofdprijs winnen moeten wachten

Looser! :confounded:

ik had € 25 !!!

:stuck_out_tongue:

Ja, ja, wrijf het er nog even lekker in. Ik had op 20 jaar €250.000 gehoopt. Wat een heerlijke prijs is dat. :sunglasses: