vandaag nog ene keer naar de rommelmarkt gegaan en dit keer waren we vroeg, heel vroeg, de zetel wenkt en wat is het verleidelijk er in te kruipen, alleen ja de zenith is ook wel verleidelijk en die zal het winnen van de zetel, dus zodadelijk snel even de zenith uit mekaar gooien.
de vondsten van een rommelmarktvoormiddagje vandaag:
Ben er ook niet wild van hoor, maar ik moet altijd wel wat kopen bij die man. Hij bewaard ook altijd de polshorloges voor mij, dus koop dan ook altijd wel iets bij hem. voor wat hoort wat.
Stond hier daarnet een Vacheron Constantin zakhorloge rommelmarkt vondst? Mijn browser is in de war. Laatste bericht 20 dagen geleden, maar wel hoog in de lijst.
vandaag was het weer rommelmarktdag. Regen tot en met maar toch nog wat gevonden. de maty, de zenith wekker, de lip en de savonette werken, het klephorlogetje werkt niet en van de gewichtjes mankeert 1 gewichtje. Allez de pret kon weer niet op.
Wat hebben jullie toch een interessante rommelmarkt daar in Geel. Ik zie de ene na de andere mooie vondst. Gelukkig woon ik een eind uit de buurt . Daarom heb ik nog wat ruimte in mijn kasten.