Dat men voor beantwoording van de vraag minimaal een linkje naar de advertentie of goede foto’s nodig heeft
Niets, ML schrijft gewoon 40% af zodra ie de winkel verlaat
Thanks vriend!
En nog eens 40% als je hem om de pols doet?
ga naar Ali express en zoek achter een Maurice lacroix Aikon tide… daar vind je dezelfde versies terug als op marktplaats en veel goedkoper …
Met andere woorden: véél FAKE
Zelfs hier is me er recent eentje aangeboden als ‘echt’… dus pas zeker op met marktplaats. Uitlijning van logo’tjes op de Quick-release van de band, een niet ingevuld garantiekaartje, …
Ik lees de openingspost , klik op het linkje, en zie nix.
Ik denk ow, die is vlot weg.
Valt wel mee, na 14 jaar.
Dit is weer zo’n shit draadje met allerlei zogenaamde kenners.
Jaar geleden een ORIGINELE Omega aqua terra op marktplaats staan, net betaald als dagtopper en een uur later een bericht van mp dat de advertentie was verwijderd na een klacht.
Marktplaats onbereikbaar.
Dankzij zg kenners.
Lees hier soms ook de meeste onzin over echt en nep.
Niks te zien
ook niks te zien
Je reageert op een bericht uit 2009.
Oh, sorry. Ik zie nu pas dat dit wel heel erg oude berichten zijn…
Er staat hier ook één te koop voor ongeveer hetzelfde bedrag. 100 minder zelfs, sla je slag!
*edit;
https://www.horlogeforum.nl/t/maurice-lacroix-aikon-tide/467697
Kan ook iemand zijn geweest die er ook eentje te koop had gezet, los van de kenners …
Ja kan, heb ik ook aan gedacht, maar geen andere gezien. maar ben er nog steeds kwaad over.
Vooral dat je geen contact kan krijgen met mp.
Je hebt op het horlogeforum heel veel kennis, maar af en toe ook los zand
Zo herkenbaar Jurk, maar ik ga op de tafel zitten en plak mij vast. Gek he en de andere klanten staan dan vreemd te kijken, je moet toch wat Jij hebt met je Mazda zeker wel een half jaartje gekampeerd in de showroom en spelen met de knopjes in je Mazda
. De dagwaarde van de Mazda is sowieso niet in verhouding. Beter idd gewoon in blijven camperen.
““Even””
15 jaar later
Mooi gevonden hoor, chapeau!