Rood gevaar incoming

Wat betekent “Cyclops” ??
Eeltje

Dat is dat vergrootglaasje boven de dag/datum aanduiding, Eeltje

Die vind ik zelfs mooier dan de red monster. En er zijn er waarschijnlijk nog minder van gemaakt ook :slight_smile:

Oplage : 1 stuks.

Die is trouwens wel gestolen (huis-inbraak) dus mocht je hem ergens zien…

He Rob wat lees ik nu ::o

Was dat de beadblasted van jou zelf.

Nee !! Ik heb van die speciale sloten en mijn huis wordt door mijn katten goed bewaakt :wink:

Degene waarvoor ik deze special heb gemaakt is hier het slachtoffer.

En een reus met één oog uit de Griekse mythologie waaraan de naam voor het vergrootglaasje ontleend word.

Groeten,

Stefan

Jammer van die oranje accenten, ik zou die liever in het zwart zien, met zwarte wijzers, en uiteraard zonder cyclops. Net als het blauwe monster vind ik het een beetje een kleuren-chaos, maar dat zal hem er niet van weerhouden om heel snel uitverkocht te zijn :wink:

Ruud

Die kleurenchaos vind ik uiteindelijk wel meevallen. Dat heeft ook wel z’n charmes. Ik stoor me veel meer aan de cyclops. Als ik al iets met kleurtjes zou willen, dan zou ik eerder een gewone Monster ‘modden’. Dat maakt het horloge meteen lekker persoonlijk!

Bedankt Rob, ik vind dat wel erg handig als je wat oudere ogen hebt.
Groeten, Eeltje

Bedankt Stefan, interessante informatie, vooral met dat plaatje erbij.
Groeten, Eeltje

Bah, dat is echt zonde. Dat mensen niet met hun vingers van andermans spullen kunnen afblijven…

Lampie, heet jij niet toevallig Jan? Dan ken ik jou waarschijnlijk. Als je geen Jan heet dan is het toeval. Groeten, Ben.

Seiko gaat helemaal los !!

Een gunmetal Monster? Zwarte horloge kasten kunnen mij tot nu toe nog niet bekoren, deze laat ik dan ook maar aan mij voorbij gaan.

Kijk, die vind ik dus erg mooi…

Levert wel weer een probleem op, want wat is nu dan de Black Monster :smiley:

Laat Seiko maar lekker ’ los’ gaan!!!
De gele, oranje, rode en blauwe halen het niet bij deze zwarte rakker.
Gaaf ding!

ow ow ow ow wat gaaf ! wanneer kan ik deze bestellen!!

grR

[size=8][/size]

Dat wou ik nou net vragen… Enne, kost 'ie?