RTM94

eerst toch wel lang gewacht om contact op te nemen met Robin (RTM94), uiteindelijk toch gedaan ivm de aankoop van ‘de Oris’ (gelukkig was die er nog) ! De dialoog verliep soepel & respectvol ! Het hele leuke was, dat ik het aangename gevoel kreeg dat RTM94 , ook iemand was die de koper, ik dus -ebc039, de Georges- verstond én vertrouwde, dat laatste is trouwens @ beide zijden.
Ik heb het horloge, nog niet ontvangen (wél de track code) maar ben er nu al zeker van… dat het een toppertje zal zijn én er zal uitzien zoals beschreven !
Het was zeer aangenaam om met Robin over ‘de zaak’ te praten, maw zeker een aanrader !

HIJ & ook wél de aankoop maakten mijn zaterdag goed !
een dikke :+1: van mij @ Robin !

2 likes

Bedankt voor de mooie woorden! Het was zeker zeer aangenaam en ik hoop dat u er veel plezier van heeft. :ok_hand:t2: :pray:t2::grin:

Allemaal achter het net gevist, want die fraaie Chronostop van @RTM94 is nu van mij, MOEAHAHA!!! :smiling_imp:

Heel fijn om zaken gedaan te hebben met Robin! Een vriendelijke en snelle afhandeling, sterker nog: het was er een dag eerder dan de Track & Trace aangaf :wink: Deze Chronostop is overduidelijk met veel zorg en liefde behandeld, en dat ga ik zelf uiteraard ook doen.

Alle lof voor deze verkoper! :+1:

2 likes

Bedankt voor de mooie woorden! En jammer voor alle andere :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Horloge gekocht bij @RTM94. Betrouwbaar en correct!
Alles geheel verkopen zoals we dat graag zien… nette prijs en snelle verzending :grinning::+1:

1 like

Dank je wel Roy!:muscle:t2: Wie weet tot een volgende :wink:

1 like

Prachtige Movado 18k goud en Onyx uit 1969 overgenomen van @RTM94
Correcte snelle en zeer vriendelijke communicatie.
Dank Robin!

1 like

Graag gedaan en bedankt voor de mooie recensie!

Prettig zaken gedaan met Robin. Duidelijk en vriendelijk contact. Snelle comminucatie en verzending. En niet onbelangrijk: Het horloge waanzinning, als nieuw na 30 jaar. @RTM94 Bedankt!

2 likes

Graag gedaan en wie weet tot een volgende :muscle:t2: :sunglasses:

2 likes

Deze week een prachtige IWC mogen aanschaffen via gewaardeerd en sympathiek forumlid Robin @RTM94 . Was een zeer prettige deal en een leuke ontmoeting tussen twee horlogeliefhebbers. Het enthousiasme van deze jonge liefhebber is absoluut aanstekelijk! Een aanrader om een zaak mee te doen! Dank Robin en wellicht tot een volgende keer! :ok_hand: :slightly_smiling_face:

1 like

Wat een mooie woorden Henri! Heel erg graag gedaan en nogmaals veel (draag) plezier van deze gigant :ok_hand:t2: :sunglasses:

1 like

Mooi horloge van Robin overgenemen. Prettige communicatie, vlot verzonden en prachtig horloge.
Bedankt!

1 like

Heel erg bedankt en wie weet tot een volgende :smiley:

1 like

Snelle deal gesloten met @RTM94 ! Geen getreuzel of wat dan ook, en belangrijker, een zeer vriendelijke man. Zeker een aanrader om zaken mee te doen :grin::ok_hand:t2:

1 like

Schakeltje verkocht aan Robin.

Leuk contact en vlotte betaling, een aanrader.